۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۵۹۳۸۳۴
حجت الاسلام نصوری خبر داد؛

برگزاری همایش ملی تأثیر آموزه های مهدوی در شکل گیری و استمرار انقلاب اسلامی

برگزاری همایش ملی تأثیر آموزه های مهدوی در شکل گیری و استمرار انقلاب اسلامی
معاون تبلیغ و اطلاع رسانی مرکز تخصصی مهدویت از برگزاری همایش ملی تأثیر آموزه های مهدوی در شکل گیری و استمرار انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا نصوری معاون تبلیغ و اطلاع رسانی مرکز تخصصی مهدویت در دیدار حضرت آیت الله علوی گرگانی با گرامیداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی گفت: باید خدا را شاکر باشیم که با پدیده انقلاب نام حضرت ولیعصر(عج) در جهان زنده تر شد و فضای منجی و موعود فضای بهتری به خود گرفت.

وی افزود: انقلاب اسلامی از برکات اعتقاد به امام زمان(عج) است و امام راحل عظیم الشأن به عنوان نائب حضرت حرکتی انقلابی را در مسیر سعادت جامعه دینی آغاز کردند، انقلاب اسلامی افزون بر این که در ایران تحولات اساسی ایجاد کرد، در منطقه و جهان نیز منشأ تحول بوده است.

استاد حوزه علمیه قم از برگزاری همایشی با موضوع تأثیر اعتقاد به امام زمان(عج) و معارف مهدویت در پیدایش و استمرار حرکت انقلاب خبر داد و اظهار داشت: در آستانه 40 سالگی انقلاب نظرات و مقالات علمی درباره این موضوع بررسی می شود.

وی ادامه داد: مقالات متعددی در این زمینه در دست تدوین است تا تأثیرگذاری آموزه مهدویت در انقلاب اسلامی مورد بررسی دقیق قرار گیرد، همچنین باید بررسی شود که انقلاب اسلامی چه فعالیت هایی در زمینه مهدویت انجام داده و مشخص شود که انقلاب اسلامی در این زمینه چه رسالت هایی دارد.

حجت الاسلام نصوری با بیان این که انقلاب اسلامی متأثر از آموزه های مهدوی است، ابراز داشت: رسالت حوزه و نظام نسبت به آموزه های مهدوی بسیار مهم است و باید بعد از بررسی دقیق سرلوحه کار قرار گیرد.

وی عنوان کرد: این همایش ملی در 11 بهمن با مشارکت نهادهای حوزوی و غیر حوزوی در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زبر بشنوید

تعداد بازدید : 10

/1323/پ202/ب1

محمد قمین
ارسال نظرات