۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۵۹۳۸۶۰
نماینده ولی فقیه در سپاه اسلامشهر تاکید کرد؛

ضرورت آشنایی مبلغان خواهر با گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه

ضرورت آشنایی مبلغان خواهر با گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه
حجت الاسلام نیکنام گفت: آشنایی مبلغان خواهر با «گفتمان انقلاب اسلامی» و «گفتمان ولایت فقیه» با توجه به 40 سالگی انقلاب ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت «انقلابی گری» به عنوان اصلی‌ترین راهبرد مقابله با آفات و چالش‌های نظام اسلامی به ویژه در سال های اخیر، جلسه ای با حضور حجت الاسلام نیکنام نماینده ولی فقیه در سپاه اسلامشهر و امام جمعه موقت بخش بوستان شهرستان بهارستان، آهاز مسؤول بسیج طلاب اسلامشهر، طاهره سادات نعیمی مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) واوان و زهرا سیفی زاده معاون فرهنگی حوزه علمیه الزهرا(س) واوان امروز چهارشنبه 26 دی ماه در همین مدرسه علمیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این نشست ضرورت آشنایی مبلغان خواهر با «گفتمان انقلاب اسلامی» و «گفتمان ولایت فقیه» مورد بررسی قرار گرفت و اشاره به مقارن شدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با نام حضرت زهرا(س) شد. بزرگ بانویی که در راه دفاع از ولایت به شهادت رسید و این همزمانی می طلبد تا نگاهی دوباره به آرمان های انقلاب و نظریه ولایت فقیه که انقلاب نشأت گرفته از آن است، شود.

حجت الاسلام نیکنام در این جلسه ضمن اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن در سال های اخیر و همچنین گسترش فضاهای مجازی و تزریق شبهات اعتقادی و معارفی به مردم به ویژه نسل جوان گفت: لازم است در حیطه «گفتمان انقلاب اسلامی» و «گفتمان ولایت فقیه» ضمن غنا بخشی به محتواهای علمی طلاب و مبلغان دوره های کارگاهی و کلاس های علمی در چند جلسه در قالب سرفصل های مصوب و شفاف با رویکرد علمی فرهنگی و تبلیغی برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه اسلامشهر ادامه داد: در همین راستا از پایگاه الزهرا(س) به عنوان پایگاهی که در آن مبلغان و طلاب توانمند حضور دارند این انتظار می رود که دوره های مذکور را در اسرع وقت برگزار کنند./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات