۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۵۹۴۱۰۶
امام جمعه خرم آباد:

دستاوردهای انقلاب اسلامی عامل بغض و کینه آمریکا از ما است

دستاوردهای انقلاب اسلامی عامل بغض و کینه آمریکا از ما است
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه ارزش های الهی و انقلابی در سایه نظام ولایی و اسلامی حفظ شده است، گفت: دستاوردهای انقلاب عامل بغض و کینه آمریکا از ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد،  امروز(28دی) در خطبه های نماز جمعه، با اشاره به در پیش رو بودن مراسم گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای گسترده و کم نظیری داشته است.

وی افزود: دستاوردهای علمی، نظامی، هسته ای و .... جمهوری اسلامی مهم ترین عامل بغض و کینه دشمنان بویژه آمریکا از انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، کتاب دستاوردهای انقلاب اسلامی را قطور و باشکوه دانست و اظهار داشت: در طول چهل سال عمر با برکت انقلاب اسلامی کارهای بزرگ و ارزشمندی جهت خدمت به مردم انجام شده است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بسیار مهم و با ارزش است، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در سایه استقلال نظام اسلامی، خود باوری، وحدت و ولایت مداری ملت حاصل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی و ولایت محور جمهوری اسلامی باعث عزت، غرور و سربلندی ملت ایران شده است.

پیشرفت های کشور ایران در سایه نظام ولایی و اسلامی علت کینه دشمنان است

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه همه پیشرفت های کشور به برکت نظام ولایی و اسلامی است، تاکید کرد: علت اصلی دشمنی آمریکا با نظام اسلامی پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه اگر ما پیشرفت نداشتیم آمریکا با ما دشمنی نمی کرد، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و استقلال نظام پیشرفت های علمی، هسته ای، نظامی و ..... در کشور کم نظیر بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به توطئه تحریم های ظالمانه دشمنان، افزود: در سایه فضل الهی، حضور در صحنه و ولایت مداری ملت ایران توطئه های تحریم دشمنان شکست خورده و بی اثر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه امروز یکی از مسؤولان آمریکا اعلام می کند که باید به دنبال رهی دیگر برای مقابله با جمهوری اسلامی باشیم، گفت: امروز آمریکا در قالب توطئه های مختلف به دنبال کمرنگ کردن نقش جمهوری اسلامی در منطقه است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به نقش موثر انقلاب اسلامی ایران در منطقه، اظهار داشت: هدف آمریکا از توطئه های امروز، مهار قدرت ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه آمریکا در لهستان می خواهد یک همایش ضد ایرانی برگزار کند، بیان کرد: امروز آمریکا جنگ روانی و اقتصادی را علیه انقلاب اسلامی در پیش گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، بصیرت و دشمن شناسی را راه مقابله با توطئه های دشمنان دانست و گفت: ملت ایران اسلامی بیدار است و این همایش و نشست هم به شکست خواهد انجامید.

حضرت فاطمه(س) الگوی دفاع از حق  است

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص)، افزود: سیره زندگی حضرت زهرا(س) الگوی سعادت و خوشبختی است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) الگوی دفاع از حق و مبارزه سیاسی است، بیان کرد: حضرت زهرا(س) برای مبارزه با ظلم به شهادت رسید.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه هیچ واقعه ای مظلوم تر و جانسوز تر از شهادت حضرت زهرا(س) نیست، ابراز کرد: بعد از رحلت پیامبر(ص) این بانوی بزرگوار تنها ۷۵ روز زنده ماندمد و از این مصیبت جانسوز تر نداریم./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات