۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۵۹۴۱۴۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اساس کارهای اروپایی‌ها بر دروغ استوار است

اساس کارهای اروپایی‌ها بر دروغ استوار است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه عده ای به دنبال بزک کردن آمریکا هستند، گفت: اساس و پایه تمام کارهای اروپایی‌ها بر دروغ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در جلسه درس اخلاق مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: در گذشته تاریخ تمام سرنوشت کشور به دست دشمنان بود اما فداییان اسلام با دفاع از خاک و ناموس کشور درس دفاع را به دیگران آموختند.

وی به روز غزه اشاره کرد و گفت: امروز اروپاییان و آمریکایی‌ها شناسنامه ننگینی دارند و در واقع ایالات متحده آمریکا نیز از سوی اروپاییان تشکیل شده و اروپاییان از جمعیت 100 میلیونی سرخ پوستان بومی آمریکا، تعداد 80 میلیون نفر را به بدترین شکل قتل و عام کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه روی قبر همین 80 میلیون نفر نیز ایالات متحده آمریکا را ساختند و هر ساله در آن جشن می‌گیرند، افزود: اساس و پایه تمام کارهای اروپایی‌ها بر دروغ است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: اروپایی‌ها به مشابه تصرف آمریکا، برنامه‌هایی در قاره آفریقا داشتند اما مردم این قاره مقاومت و ایستادگی کردند و به دنبال تصرف فلسطین هم بودند اما با مقاومت مردم به موفقیت نرسیدند.

وی ادامه داد: اروپایی‌ها زمانی که فلسطین را به صهیونیست‌ها دادند، گفتند سرزمین بدون جمعیت برای جمعیت بدون سرزمین که منظور از این حرف آن‌ها، همان فلسطین بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از 70 سال کشور مظلوم فلسطین را اشغال کردند، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها در این 70 سال مردمان بسیاری را به بهانه‌‌های مختلف کشتند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها همواره دم از حقوق بشر می‌زنند ولی کدام حقوق بشر؟ آن‌ها حتی اجازه آزادی به کشورهای منطقه را نمی‌دهند و با کوچکترین حرف مردم را به خاک و خون می‌کشند.

وی افزود: آن‌ها اجازه یک رأی به مردم مظلوم فلسطین را نمی‌دهند و رییس جمهور آمریکا نیز بر خلاف تمام قوانین و قراردادها جاسوس خانه خود را به قدس منتقل کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی، حق مردم فلسطین را پایمال کرده‌اند و هر هفته مردم فلسطین را در راهپیمایی بدون خشونت به شهادت می‌رسانند، بیان کرد: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها به هیچ قانونی پایبند نیستند و عقل و دین ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه عده‌ای به دنبال بزک کردن آمریکا هستند، عنوان کرد: نباید در مقابل جنایت‌های مختلف استکبار جهانی سکوت کنیم چرا که با سکوت کردن در جنایت‌های آن‌ها شریک هستیم./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
نیما
Iran, Islamic Republic of
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
چقدر خوبه ادم با اطلاع حرف بزنه و حرفاش بی پایه و عوامانه نباشه
کی گفته پایه و اساس غرب دروغ و خیانته
اتفاقا اروپایی ها معروفن به وفای به عهد .
0
0