۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۵۹۴۱۵۶
رییس ستاد دهه فجر استان تهران:

انقلاب اسلامی حاصل وحدت مردم با ولایت است

انقلاب اسلامی حاصل وحدت مردم با ولایت است
حجت الاسلام محمودی انقلاب اسلامی را حاصل وحدت مردم با ولایت دانست و گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال را باید با تأکید بر احترام ایام فاطمیه برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با ابراز اینکه علی رغم همه تلاش‌ها و نقشه‌های شوم استکبار در راستای اضمحلال انقلاب اسلامی و جلوگیری از برگزاری جشن دهه فجر امسال، امروز به چهلمین سالگرد پیروزی این انقلاب نزدیکتر می‌شویم، گفت: این در حالی است که آن‌ها نه تنها در این کار موفق نشدند بلکه روز به روز به زوال خود نزدیکتر می‌شوند.

وی با اشاره به دستگیری مرضیه هاشمی خبرنگار مسلمان پرس تی وی در آمریکا، ادامه داد: رفتار ناجوانمرادنه مستکربین، آبرویی برای آنان باقی نگذاشته است، رفتار وحشی وار آن‌ها با یک خبرنگار در حالی که مدعی حقوق بشر هم هستند، نشان از ترس آن‌ها از موفقیت‌های مسلمانان دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلامی استان تهران افزود: لازم است تا همه رسانه‌ها و صاحبان نفوذ این وقاحت را ضمن محکوم کردن آن فریاد بزنند و به گوش جهانیان برسانند و دولتمردان در مجامع بین المللی اقدامات حقوقی در راستای حمایت از حقوق این خبرنگار انجام دهند.

وی با تشریح اقدامات ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، برنامه‌های شهرستان ورامین را الگویی برای ستاد کشوری برنامه‌های دهه فجر معرفی کرد و ابراز داشت: کار‌هایی مثل روزشمار انقلاب، مجموعه محتوا‌های تولیدی طراحان این شهرستان برای انعکاس دستاورد‌های انقلاب اسلامی در سطح کشور در حال توزیع است.

امام جمعه موقت ورامین کوتاهی در اجرای برنامه‌های بزرگداشت انقلاب اسلامی را کم لطفی دانست و اضافه کرد: باید حق انقلاب را ادا کرد و برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشت چرا که ما وظیفه سنگینی در قبال آن داریم، باید از تمام ظرفیت ادارات و نهاد‌های مختلف استفاده کرد، این ایام متعلق به گروه سیاسی خاصی نیست و نباید با نگاه جناحی به این برنامه‌ها نگاه کرد، باید جشن امسال را شکوهمندتر از هر سال برگزار کرد و با تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تیری بر قلب دشمنان ایران اسلامی فرو برد.

حجت الاسلام محمودی ضمن اشاره به تطابق ایام الله دهه فجر با ایام فاطمیه، انقلاب اسلامی را حاصل وحدت مردم با مرجعیت دینی دانست و مطرح کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب در حال فرصت جویی و برنامه ریزی برای این هستند که بگویند ایرانیان به خاطر انقلاب اسلامی ایام سوگواری فاطمیه را نادیده گرفتند، این در حالی است که ما با تأکید بر حفظ ارزش‌های و احترام این ایام، می‌خواهیم بزرگداشت انقلاب اسلامی را برگزار کنیم.

رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله دهه مبارک فجر استان تهران در پایان با بیان اینکه مردم ما مردمی بی نظیر هستند، بر ضرورت مردمی برگزار شدن جشن‌های انقلاب تأکید داشت و اعلام کرد: ملت ما باید در رأس برنامه‌های دهه فجر باشند چرا که مردم برای حفظ و بقای این نظام و انقلاب تلاش‌های زیادی را متحمل شده اند و مسؤولین نظام هم باید برای خدمت به کشور و مردم بیش از پیش تلاش کنند. /۸۰۴/پ310/ب1

ارسال نظرات