۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۵۹۴۲۲۶
در ایام فاطمیه؛

دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی مبلغان تبیین می شود

دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی مبلغان تبیین می شود
حجت الاسلام فردآقایی گفت: با توجه به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تلاش شد تا جلسات و برنامه‌های ایام فاطمیه با محوریت دستاورد‌های انقلاب پیش رود.

حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور مبلغان تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آغاز فرآیند اعزام مبلغ در ایام فاطمیه عنوان داشت: مناطق تحت پوشش فعالیت‌های مبلغان اعزامی ۲۷ شهر در سراسر استان بوده که حضور در مساجد، حسینیه‌ها و مراکز فرهنگی، روستا‌ها و مناطق عشایری از جمله آن‌ها است.

مسؤول امور مبلغان تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: تاکنون و همزمان با آغاز اعزام از امروز، ۵۰ مبلغ در سامانه نام نویسی کردند هر چند که پیش بینی ما تا دو هزار نفر خواهد بود که در روز‌های آتی ثبت نام می‌کنند.

این مقام مسؤول ادامه داد: امسال با توجه به تقارن صورت گرفته با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش شد تا رنگ و بوی جلسات و برنامه‌های ایام فاطمیه با محوریت دستاورد‌های انقلاب پیش رود و مبلغان از ظرفیت‌ها و موفقیت‌های ۴۰ سال انقلاب اسلامی سخن بگویند.

حجت الاسلام فردآقایی افزود: مجموعه همایش‌های طلایه داران فاطمیه را در دهه اول بهمن ماه در سراسر استان برگزار می‌کنیم که این همایش‌ها با رویکرد‌های تبیینی نسبت به مقتضیات زمان و مطالبات رهبری برای اقشار تأثیرگذار برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هر شهرستان حداقل دو همایش برگزار می‌شود، تصریح کرد: مداحان، مبلغان و مبلغه ها، مسؤولان و ارکان هیأت‌های مذهبی، مسؤولان مؤسسه‌های قرآنی و اقشار تأثیرگذار فرهنگی استان مخاطبان اصلی همایش‌ها هستند که پیش بینی ما شرکت حدود ۵ هزار نفر است.

مسؤول امور مبلغان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: بسته محتوایی و فرهنگی ره توشه تبلیغی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده شده که طی مدت زمان تبلیغ در اختیار مبلغان قرار می‌گیرد تا مبلغان حرفی واحد و اثرگذار را در حوزه چهل سالگی انقلاب اسلامی بیان کنند./۹۴۵۶/ت310/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات