۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۵۹۴۲۷۶
حجت الاسلام شیخ در گفت‌وگو با رسا خبر داد؛

دعوت فراکسیون روحانیت از مسؤولان روحانی برای ارائه گزارش فعالیت ها

دعوت فراکسیون روحانیت از مسؤولان روحانی برای ارائه گزارش فعالیت ها
نایب رییس فراکسیون روحانیت پارلمان گفت: در آینده نزدیک فراکسیون روحانیت پارلمان با شخصیت‌های روحانی کشور جلسه خواهد داشت.
حجت الاسلام مهدی شیخ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، درباره جلسه اخیر فراکسیون روحانیت، گفت: فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با حضور اعضای هیأت رییسه این فراکسیون تشکیل جلسه دادند.

وی ادامه داد: در جلسه فراکسیون قرار بر این شد که طبق روال معمول، جلسات فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی تا پایان سال و به صورت مرتب برگزار شود.

نایب رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های آتی فراکسیون متبوع خود، بیان داشت: با نظر حاضران در جلسه امروز مصوب شد که از مسؤولان و شخصیت‌های روحانی کشور دعوت شود تا با حضور در فراکسیون روحانیت به ارائه گزارش در حوزه کاری خود بپردازند.

نماینده تهران تاکید کرد: بنا داریم در آینده نزدیک وضعیت روحانیون شاغل در دستگاه‌های دولتی و همچنین روحانیون سراسر کشور را نیز مورد رصد و بررسی قرار دهیم.

حجت الاسلام شیخ در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا در جلسه امروز موضوع انتخابات هیأت رییسه فراکسیون روحانیت مطرح شد، اظهار داشت: در جلسه امروز چنین مسأله‌ای طرح موضوع نشد. /۸۵۶/ت302/ق
ارسال نظرات