۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۵۹۴۳۲۷
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان:

برنامه های فجر فاطمی با همکاری حوزه برادران و خواهران برگزار می شود

برنامه های فجر فاطمی با همکاری حوزه برادران و خواهران برگزار می شود
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان از اجرای برنامه های دهه فجر با محوریت فجر فاطمی خبر داد و گفت: از ظرفیت حوزه علمیه در این زمینه استفاده می شود.

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: با توجه به تقارن ایام فاطمیه و دهه فجر برنامه های این ایام با عنوان فجر فاطمی برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور مبلغان و روحانیان در اجرای ویزه برنامه های دهه فجر و ایام فاطمیه عنوان کرد: حضور مبلغان در روشنگری و بصیرت بخشی بین مردم به ویژه نسل نو و تبیین ارزش های دینی نقش آفرین است.

حجت الاسلام ولی پور تعمیق بخشی به باورهای دینی و اسلامی، انقلابی بین نسل جوان را از اهداف مهم اجرای برنامه های دهه فجر عنوان کرد.

وی با اشاره به اعزام مبلغان به مساجد روستایی و مناطق محروم گفت: برنامه های دهه فجر و گرامیداشت چهل سالگی انقلاب و ایام فاطمیه با محوریت فجر فاطمی و با حضور مبلغان در سراسر استان برگزار می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان عنوان کرد: در راستای اجرای برنامه های فجر فاطمی حوزه علمیه خواهران و برادران استان با هم همکاری لازم را دارند و در این راستا همایشی مشترک برگزار می شود.

وی یادآور شد: حضور مبلغان در جمع مردم و بازگو کردن دستاوردهای انقلاب امری مهم برای روشنگری بین نسل نو و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان است.

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به دسیسه دشمنان برای ایجاد فاصله بین نسل جوان و انقلاب خاطرنشان کرد: بازگو کردن دستاوردهای انقلاب و تبیین آن اهداف و آرمان های آن امری مهم در خنثی سازی دسیسه های دشمن است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات