۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۵۹۴۳۴۲
آیت الله محمودی:

امروز بیش از هر زمانی نیازمند الگوگیری از سبک زندگی ائمه اطهار هستیم

امروز بیش از هر زمانی نیازمند الگوگیری از سبک زندگی ائمه اطهار هستیم
امام جمعه ورامین با بیان اینکه امروز بیش از هر وقت دیگری به الگوگیری از ائمه اطهار محتاجیم، گفت: سبک زندگی اسلامی از ضروریات بارز زندگی امروز ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی مؤسس حوزه علمیه امام صادق (ع) ورامین امروز در آیین افتتاح نمایشگاه "کوچه‌های بنی هاشم" در این شهر با تأکید بر ترویج سبک زندگی اسلامی و سیره فاطمی، گفت: پیروی از اهل بیت نشانه شیعه بودن است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با بیان اینکه اعتقاد به ولایت اهل بیت از تفاوت‌های ما با اهل تسنن است، ادامه داد: باید به گونه‌ای رفتار کرد که اعتقاد و ارادتمان به اهل بیت نمایان شود.

امام جمعه ورامین با ابراز اینکه جامعه امروز بیش از هر وقت دیگری به الگوگیری از زندگی ائمه اطهار محتاج است، افزود: دنبال کردن سبک زندگی اسلامی از ضروریات بارز زندگی امروز ما است.

وی با تحسین این نمایشگاه که در آن المان‌های نمادین واقعه غدیر خم، باغ فدک، بیوت پیامبر (ص) و امیرالمؤمنین (ع) و امام صادق (ع)، سقیفه بنی ساعده، مسجدالنبی (ص)، کوچه بنی هاشم، تشییع نمادین حضرت زهرا (س)، بیت الاحزان، قبور مطهر ائمه بقیع و موارد دیگر ساخته شده است، ابراز کرد: برپایی اینگونه نمایشگاه‌ها نقش بسزایی در تعظیم شعائر الله و الگوپذیری مردم به ویژه جوانان دارد.

آیت الله محمودی گلپایگانی با تأکید بر تمسک جستن به سیره اهل بیت و تبیین معارف اسلامی، تصریح کرد: دشمن با تمام توان و تجهیزات خود در تمام عرصه‌ها به جنگ با انقلاب برخاسته است، هرچند که یارای مقابله با انقلابیون را ندارد، اما الگوپذیری از زندگی اهل بیت و توسل به آنان به ما کمک می‌کند.

گفتنی است نمایشگاه کوچه‌های بنی هاشم در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع واقع در خیابان شهدا، روبروی خیابان مهدیه ورامین، از امروز تا ۲۰ بهمن ماه بین ساعات ۱۰ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ پذیرای علاقه مندان است./۸۰۴/پ310/ب1

ارسال نظرات