۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۵۹۴۳۷۰
حجت الاسلام سپهر خبر داد؛

اجرای بیش از ۵۰ هزار برنامه از سوی کارگروه‌های ۱۴ گانه

اجرای بیش از ۵۰ هزار برنامه از سوی کارگروه‌های ۱۴ گانه
دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بیش از ۵۰ هزار فعالیت در قالب هزاران عنوان برنامه از سوی کارگروه‌ها برنامه ریزی و ساماندهی شد.
حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فعالیت ستاد استانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان داشت: در خوزستان پس از سالگرد ارتحال امام راحل، گفتمان ستاد ۴۰ سالگی انقلاب با هدایت و مدیریت آیت الله موسوی جزایری شکل گرفت و در شهریورماه نخستین همایش با حضور مسؤولان استانی در بیت معظم له برگزار شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به ابلاغ مسؤولیت‌های کارگروه‌های ۱۴ گانه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان عنوان داشت: جلسات اکثر کارگروه‌ها برگزار و اعضا توجیه شدند و آمار فعالیت‌ها و برنامه‌های استانی، بخشی و شهری و روستایی مورد ارزیابی قرار گرفت.

دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه بیش از ۵۰ هزار فعالیت در قالب هزاران عنوان برنامه از سوی کارگروه‌ها برنامه ریزی و ساماندهی شد، افزود: برنامه‌ها در سراسر استان بوده و محدود به مرکز استان نیست، کانون‌های فرهنگی، مؤسسه‌های دینی و قرآنی، هیأت‌های مذهبی، فعالیت‌های کارگری، آموزش و پرورش، هنرمندان، دانشگاه ها، حوزه‌های علمیه و صدا و سیما درگیر برنامه‌ها هستند.

حجت الاسلام سپهر بیان داشت: در سومین همایش ائمه جماعات استان؛ جلسه فرمانداران و رؤسای کارگروه‌ها را در محضر آیت الله موسوی جزایری و مسؤولان استانی برگزار کردیم که در آن ائمه جمعه و فرمانداران گزارشی از روند فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی ارائه کردند.

وی با بیان اینکه رؤسای کارگروه‌ها سیاست‌ها و برنامه‌های خود را تبیین کردند، ادامه داد: معاون سیاسی استانداری سیاست‌های اجرایی دولت پیرامون چهلمین سال انقلاب اسلامی را به فرمانداران و ائمه جمعه و مدیران کارگروه‌ها ابلاغ کرد ضمن اینکه صداوسیما آمادگی خود را برای پوشش فعالیت‌های اجرایی در مرکز استان و شهرستان‌ها اعلام کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه بیش از ۸ هزار برنامه در رادیو و تلویزیون را صدا و سیمای استان در دو بخش عربی و فارسی پوشش و تولید می‌کند، گفت: آیت الله موسوی جزایری به عنوان رییس شورای راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تذکرات لازم، نصایح، طرح ها، ایده‌ها و انتظارات شان از ائمه جمعه و فرمانداران را بیان کرد.

دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تأکیدات آیت الله موسوی جزایری بر ضرورت نوآوری در برنامه‌ها و ایجاد نشاط و امید برای جامعه اشاره و تصریح کرد: آیت الله موسوی جزایری بحث‌های تبیینی تشریحی در رابطه با آموزه‌های فرهنگی، دینی، انقلابی، الهی و اسلامی نظام را از ائمه جمعه مطالبه و خواستار آن شد تا در تریبون‌های نماز جمعه تبیین گردد.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه بخش نامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی مرکز تبیین و ابلاغ شده است، بیان داشت: تعامل و همراهی مسؤولان استانی برای خلق فضای نشاط و برنامه ها، برنامه‌های متنوع، استفاده از ظرفیت فرهنگ و هنرمندان بومی را خواستار هستیم ضمن اینکه اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها با کارگروه‌های استانی و شهرستانی برای ارائه عملکرد ۴۰ ساله نظام ارتباط داشته باشند.

وی اضافه کرد: در ۱۲ بهمن بیش از دو هزار نفر در قالب گروه سرود دبیرخانه کانون مساجد در ۲۷ شهرستان اجرای برنامه خواهند داشت ضمن اینکه بیش از ۸ هزار برنامه در قالب دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، کنگره‌های شهدا از سوی بنیاد شهید استان صورت خواهد گرفت.

دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه در اکثر شهرستان‌ها جلسه شورای اداری ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در هفته‌های اخیر برگزار شده است، گفت: امیدوارم با هدایت‌های آیت الله موسوی جزایری و عزم استاندار، سیاست گذاری‌های امام و خواسته‌های رهبر انقلاب در رابطه با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی حاصل شود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات