۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۵۹۴۴۳۵

برگزاری سلسله نشست‌های اعتقادی و قرآنی در مدرسه امام جواد ملاشیه

برگزاری سلسله نشست‌های اعتقادی و قرآنی در مدرسه امام جواد ملاشیه
حجت الاسلام سواری از برگزاری جلسات هفتگی قرآن و مباحث اعتقادی در مدرسه علمیه امام جواد (ع) ملاشیه خبر داد.
حجت الاسلام احمد سواری، معاون تبلیغ حوزه سفیران علی بن ابی طالب اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری مجالس عزای حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد و گفت: این مجالس از ۲۹ دی ماه به مدت ۵ شب و با سخنرانی حجت الاسلام سعید ساری و مجموعه‌ای از شعرا و مداحان هر شب ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

معاون تبلیغ حوزه سفیران علی بن ابی طالب اهواز در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری جلسات هفتگی قرآن و مباحث اعتقادی اشاره کرد و افزود: این جلسات دوشنبه‌ها ساعت ۱۹:۳۰ با حضور علمای مختلف استان در حوزه امام جواد (ع) ملاشیه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سواری اظهار داشت: سومین تجمع شباب الحسین مسیر کارون ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام نجم بیت سیاح و مداحی ملا کرار طفیلی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به سلسله جلسات مرتبط با ایام فاطمیه در مسجد امام علی (ع) ملاشیه گفت: در ۱۲ تا ۱۴ جمادی الاول با حضور حجت الاسلام سواری در مسجد امام علی (ع) و آن هم پس از نماز مغرب شاهد بزرگداشت ایام فاطمیه خواهیم بود ضمن اینکه از ۱۵ جمادی الاول برخی مبلغان و روحانیان با حضور در مجالس عزاداری خانگی به مدت ۱۶ شب به پاسداشت ایام فاطمیه می‌پردازند.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران علی بن ابی طالب اهواز خاطرنشان کرد: از ۲۷ تا ۲۹ جمادی الاول ساعت ۲۰ شب در مسجد امام علی (ع) مجلس عزادرای با سخنرانی حجت الاسلام منابی برگزار خواهد شد همچنین مراسم شبیه سازی واقعه شهادت حضرت زهرا (س)، ۲۰ بهمن ماه در سالن ۹ دی ملاشیه از سوی فریق الزهرا اجرا می‌شود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات