۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۵۹۴۴۴۷
با محوریت آینده‌پژوهی وحدت مسلمانان؛

نشست نخبگانی "آینده وحدت در اسلام" برگزار می شود

نشست نخبگانی
نشست نخبگانی با موضوع "جریان‌های فرقه ای و آینده وحدت در جهان اسلام" با حضور کارشناسان این حوزه و با محوریت آینده‌پژوهی وحدت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست نخبگانی با موضوع "جریان‌های فرقه ای و آینده وحدت در جهان اسلام" با حضور کارشناسان حوزه فرق و ادیان روز شنبه 6 بهمن ماه سال جاری از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

در این نشست که به میزبانی خبرگزاری فارس برگزار می شود، حجت‌الاسلام مرتضی کربلایی عضو هیأت علمی دانشگاه ادیان، حجت‌الاسلام مهدی بیات استاد حوزه و دانشگاه، محمد قربانی عضو هیأت علمی دانشگاه ارومیه، سهیل احمدی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، سیدهادی سید افقهی کارشناس و پژوهشگر امور خاورمیانه و جمعی از کارشناسان و فعالان فرهنگی و دانشگاهی حضور خواهند داشت.

نشست "جریان‌های فرقه ای و آینده وحدت در جهان اسلام" با محوریت آینده‌پژوهی وحدت در جهان اسلام، بررسی نقش جریان‌های افراطی در آینده جهان اسلام، عوامل سیاسی و اجتماعی رشد و گسترش جریان‌های افراطی در جهان تشیع، رویکردها و اهداف جریان‌های انحرافی در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران، راهبردهای مقابله با جریان‌های وحدت شکن و موارد دیگر هفته آینده در ساختمان اصلی خبرگزاری فارس واقع در میدان فردوسی، خیابان انقلاب، کوچه شاهرود برگزار می شود./804/ت303/ب1

ارسال نظرات