۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۵۹۴۵۱۲
رییس ستاد دهه فجر استان تهران:

امام هرگز در برابر دشمن تعارف نداشت

امام هرگز در برابر دشمن تعارف نداشت
حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه امام فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، گفت: این نشان دهنده آن بود که امام هرگز در برابر دشمن تعارف نداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران پیش از ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی این ستاد که با حضور حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری‌زاده رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد و نمایندگان دیگر ارگان‌ها و ادارات در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل بزرگترین معجزه قرن بود.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ و حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی است که باید با همه توان و ظرفیت حفظ شود.

حجت الاسلام محمودی حضور مردم در صحنه را عامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: امام راحل با تکیه بر حضور مردم در صحنه، توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: امام خمینی (ره) با صراحت اعلام کردند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و شاه باید برود و این نشان دهنده آن بود که امام هرگز در برابر دشمن تعارف نداشت.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به تشکیل کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان تهران بیان داشت: این کمیته‌ها برای برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان تهران تشکیل شده اند و مراسم و برنامه‌های متعدد و متنوعی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در این استان اجرا می‌شود.

وی در پایان مطرح کرد: امسال از ۵ بهمن ماه تا ۱۱ بهمن هفته استقبال از دهه فجر محسوب می‌شود و با هماهنگی‌های انجام شده کمیته فضاسازی و تزئینات شهری در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران کار‌های تزئینات و اجرایی را انجام می‌دهند و در طول این هفته ارگان‌ها و نهاد‌های مختلف در حرم مطهر امام خمینی (ره) حاضر می‌شوند و با امام راحل تجدید میثاق خواهند کرد./۸۰۴/پ310/ب1

ارسال نظرات