۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۹۴۶۴۵
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

حوزه‌های علمیه در خط مقدم صیانت از نظام اسلامی قرار دارند

حوزه‌های علمیه در خط مقدم صیانت از نظام اسلامی قرار دارند
کاظمی با بیان اینکه نقش حوزه‌های علمیه در ترویج سبک زندگی اسلامی بر کسی پوشیده نیست، گفت: حمایت از حوزه‌های علمیه وظیفه‌ای همگانی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، علی کاظمی، نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز در نشست با مدیر حوزه علمیه خواهران این استان، با بیان اینکه نقش حوزه‌های علمیه در ترویج سبک زندگی اسلامی بر کسی پوشیده نیست، افزود: حمایت از حوزه‌های علمیه وظیفه‌ای همگانی است.

وی با بیان اینکه شرایط کشور از نظر اقتصادی بسیار ویژه است، ادامه داد: با توجه به بحث تحریم ها، سال آینده نیز با مشکلات بسیار بیشتری مواجه خواهیم شد، اما پیش بینی‌های لازم در همه زمینه‌ها صورت گرفته و جای نگرانی نیست.

کاظمی توجه به منابع پایدار و سرمایه گذاری در این راستا را مورد نیاز همه دستگاه‌های فرهنگی دانست و گفت: باید به سمت توسعه منابع پایدار و درآمدزا پیش برویم و این از ضرورت‌ها است.

وی استفاده از ظرفیت خیران را نیز لازم دانست و اظهار کرد: باید به کمک‌های مالی خیران سمت و سوی درست بدهیم که یکی از این جهت ها، امور فرهنگی و دینی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اینکه هر کمکی که لازم باشد در جهت رشد و پویایی حوزه‌های علمیه استان انجام می‌دهم، خاطرنشان کرد: باید توجه به امور دینی مناطق محروم خصوصا در شهرستان‌های کوهرنگ و اردل مورد توجه جدی قرار گیرد.

این مقام مسؤول توجه به امور کمی و کیفی را لازمه رشد و پویایی همه جانبه بیان کرد و ادامه داد: باید همه زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه‌های علمیه فراهم باشد تا زمینه جذب بیشتر در این مراکز دینی بهتر فراهم شود.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دشمن همه توان خود را برای نابودی نظام اسلامی به کار بسته و این دشمنی تنها مختص به این ایام نیست، اظهار کرد: تا زمانی که حوزه پویا و بانشاط باشد، به یقین دشمن به خواسته خود نخواهد رسید./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات