۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۵۹۴۶۴۶
مدیر قرآن و حدیث معاونت تهذیب خبر داد؛

آغاز نام نویسی دوره حدیث خوانی و فهم حدیث

آغاز نام نویسی دوره حدیث خوانی و فهم حدیث
مدیر قرآن و حدیث معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه از آغاز ثبت نام دوره حدیث خوانی و فهم حدیث حوزه علمیه با عنوان « شمیم عترت» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مصطفی رضوی با اعلام خبر مدیر قرآن و حدیث معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه از آغاز ثبت نام دوره حدیث خوانی و فهم حدیث حوزه علمیه با عنوان « شمیم عترت» خبر داد.اظهارداشت : به منظور ایجاد زمینه‌های لازم جهت انس با روایات نورانی ائمه اطهار علیهم السلام، مدیریت قرآن و حدیث حوزه های علمیه با همکاری مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و انجمن حدیث حوزه، دوره حدیث­خوانی و فهم حدیث «شمیم عترت» ویژه طلاب سطوح عالی قم را برگزار می کند.

علاقه مندان می توانند در تمام یا یکی از دروس مبارک صحیفه ‌سجادیه، کافی، نهج‌البلاغه و شرح زیارت جامعه کبیره ثبت‌نام و شرکت نمایند.

طلاب محترم می‌بایست جهت ثبت‌نام به سایت مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به آدرس www.Qhkarimeh.ir مراجعه نمایند. ثبت‌نام این دوره‌ از امروز تا تاریخ 05/11/1397 صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد طلاب سطوح عالی برادر می‌توانند با شرکت در یکی از این دروس از امتیاز تشویقی 3 نمره که به یکی از دروس رجال پایه 8 و 9، درایة الحدیث پایه 10 و مصاحبه فقه درس خارج همان سال تحصیلی تعلق خواهد گرفت، بهره‌مند شوند./1324/د102/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات