۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۵۹۴۷۸۱
امام جمعه ایلام:

روحانیان وارد عرصه مقابله با شبهات و تفکرات غلط و انحرافی جامعه شوند

روحانیان وارد عرصه مقابله با شبهات و تفکرات غلط و انحرافی جامعه شوند
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: روحانیان وارد عرصه مقابله با شبهات و تفکرات غلط و انحرافی جامعه شوند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین الله‌نور‌ کریمی‌تبار در دیدار روحانیان و کارکنان تبلیغات اسلامی ایلام اظهار داشت: امروز با وجود دشمنان انقلاب اسلامی در جهان و استفاده دشمنان از قدرت رسانه‌ای شبهاتی برای ایجاد شک و تردید در اعتقادات مردم ایجاد می‌کنند که حضور روحانیت برای مقابله با این شبهات ضروری است.

امام جمعه ایلام گفت: عرصه ایجاد شبهه و مقابله با آن عرصه میدان نبرد و جنگ تن به تن است و برای پیروزی در این جنگ نیازمند تسلط و آمادگی و احراز توانمندی برای حضور در این نبرد، تسلط آمادگی و برخورداری از دانش و شناخت کامل اسلام است.

وی روحانیان را سربازان نبرد در عرصه ایجاد شبهه در اعتقادات دانست و خاطر نشان کرد: برای دفاع از اسلام، مقابله با شبهات خود را مسلط به دانش دین کنید تا بتوانید در این عرصه پاسخگوی شبهات و تفکرات غلط و انحرافی در جامعه شوید.

امام جمعه ایلام به ضرورت مقابله با شبهات دینی در جامعه اشاره و افزود: مقابله با شبهات اعتقادی نه تنها ضروری است بلکه یک مسئله مهم و حساس امروز جامعه ما است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام در ادامه گفت: «درک اسلام ناب و متکی بر کتاب و سنت» توام با «ابزار خرد و اندیشه اسلامی» توسط روحانیون راه‌کار مقابله با شبهات استان و شما عزیزان خود را به این مهم مجهز کنید.

وی رصد شبهات و پاسخ به آن را عملی انقلابی دانست و تصریح کرد: با تمام توان و امکانات به پاسخگوی شبهات موجود در جامعه باشید.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات