۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۵۹۴۷۹۳
حجت الاسلام نواب:

طلاب به مباحثه اهمیت دهند

طلاب به مباحثه اهمیت دهند
حجت الاسلام نواب با بیان این که طلاب به مباحثه اهمیت دهند، گفت: مباحثه کردن دروس حوزوی از سنت‌های حوزه علمیه شناخته می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام ابوالفتاح نواب مسؤول دبیرخانه شورای عالی حوزه ظهر پنجشنبه در مدرسه ابراهیمیه کرمان که با حضور طلاب مدارس علمیه ابراهیمیه و محمودیه برگزار شد، گفت: اخلاق و علم دو محور اصلی حوزه علمیه هستند.
 
حجت الاسلام نواب با بیان این که طلاب با حضور در کلاس و تمرکز بر درس‌های حوزه می‌توانند موفق شوند، خاطرنشان کرد: مشکلات طلاب را ما می‌دانیم، اما برای راه حل و خوب شدن حوزه نیاز به همکاری شما طلاب داریم.
 
وی ابراز داشت: زیاد بودن محدوده کتاب‌های حوزوی از مهم‌ترین مشکلات طلاب در حوزه علمیه شمرده می‌شود که برای این کار برنامه ریزی خاصی را داریم.
 
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به این که راهپیمایی اربعین در کشور به یک سنت تبدیل شده است، بیان داشت: طلاب حوزه علمیه افزون بر علم باید دارای تقوا هم باشند تا بتوانند در حوزه‌های علمیه موفق شوند.
 
مسؤول دبیرخانه شورای عالی حوزه با بیان این که طلاب به مباحثه در حوزه علمیه اهمیت دهند، تصریح کرد: مباحثه کردن دروس حوزوی از سنت‌های حوزه علمیه شناخته می‌شود که طلاب باید به آن اهمیت دهند.
 
وی اظهار داشت: مباحثه کردن برای فهم دقیق درس‌ها کمک زیادی را می‌دهد تا طلبه بتواند درس‌های حوزه را خوب یاد بگیرد.
 
گفتنی است، در این مراسم اساتید و مدیران حوزه علمیه هم حضور داشتند که این جلسه به صورت پرسش و پاسخ بین طلاب و حجت الاسلام نواب صورت گرفت./۹۷۰۷/پ310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات