۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۹۴۸۰۰
در همایش کتاب سال حوزه؛

برگزیدگان کتاب سال و دومین جشنواره مقالات علمی حوزه تجلیل شدند + اسامی

برگزیدگان کتاب سال و دومین جشنواره مقالات علمی حوزه تجلیل شدند + اسامی
در همایش کتاب سال حوزه و دومین جشنواره مقالات علمی حوزه از برگزیدگان این عرصه تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در همایش کتاب سال حوزه و دومین جشنواره مقالات علمی حوزه از برگزیدگان این عرصه تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، لوح سپاس بیستمین کتاب سال حوزه از میان آثار مکتوب فلسفه به آیت الله غلامرضا فیاضی و حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی نبویان برای تألیف کتاب "جستارهایی در فلسفه اسلامی" تعلق گرفت.

لوح سپاس گروه اخلاق و عرفان به مسعود اسماعیلی برای تألیف کتاب "ماهیت معرفت عرفانی" و احمد حسین شریفی برای دانش نامه اخلاق کاربردی و در گروه حدیث، درایه و رجال نیز به حجت الاسلام محمود ملکی برای تالیف پایان نامه بازپژوهشی منابع الکافی رسید.

در میان آثار علمی و ترویجی بخش انقلاب اسلامی از حجت الاسلام والسلمین عبدالحسین خسروپناه به خاطر تألیف کتاب منظومه فکری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تجلیل شد.

از میان آثار علمی و پژوهشی گروه فقه و اصول حجت الاسلام محمد محمدی قایینی به خاطر تألیف کتاب "المبسوط فی فقه المسائل المعاصره" و حجت الاسلام سیدحسین منافی به پاس احراز رتبه شایسته برای تألیف پایان نامه "اصل تخصص در دوران بین تخصیص و تخصص" تقدیر شدند.

از حجج اسلام والمسلمین حسن محیطی اردکانی به خاطر کتاب "نقش عرف در ارزش اخلاقی"، سید یدالله یزدان پناه برای تألیف کتاب "تأملاتی در فلسفه اسلامی" و احمد ابوترابی برای تألیف کتاب اصول و مبانی امور فطری، تقدیر به عمل آمد.

همچنین در بخش علمی و ترویجی گروه فلسفه از حجت الاسلام عسکری سلیمانی امیری برای تألیف کتاب اصول و قواعد برهان شرح برهان شفا و در گروه تصحیح و تحقیق از علی فاضلی و سیدعبدالعزیر طباطبایی تجلیل شد.

در گروه اقتصاد از میان آثار علمی و پژوهشی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس موسویان برای تألیف کتاب "بانکداری اسلامی2" و حجت الاسلام سیدهادی عربی برای کتاب "پول و بانکداری با رویکرد اسلامی" لوح سپاس را دریافت کردند.

در گروه ترجمه لوح سپاس به حجت الاسلام والمسلمین مجتبی خطاط برای ترجمه "التمهید فی علوم القرآن" و در گروه تفسیر و علوم قرآن به محمد مرادی برای تألیف پایان نامه "تأیف در روایات تفسیری" تعلق گرفت.

در گروه روانشناسی محمود نوذری برای تألیف کتاب "روانشناسی تحول بنیادی" و در گروه علوم تربیتی محسن عباسی ولدی برای تألیف "کتاب من دیگر ما" تجلیل شدند.

در گروه فقه و اصول مریم وفادار نصرالله زاده به خاطر تألیف پایان نامه "بررسی احکام فقه و شهرسازی" و حجت الاسلام احمد ناظم و حوری صدر برای تألیف کتاب گام به گام با امام مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

در گروه مدیریت لوح سپاس به حجت الاسلام علی عسگری وزیری برای تألیف پایان نامه "تبیین الگوی مدیریت جهادی با استفاده از تجربه فرماندهان دفاع مقدس" تعلق گرفت.

همچنین از حجت الاسلام رضا ابروش برای تألیف پایان نامه "طراحی و تبیین الگوی آینده پروهی اسلامی در برنامه ریزی" تقدیر شد.

لوح سپاس مقالات علمی حوزه در گروه تاریخ تراجم و سیره به نعمت الله صفری فرشانی اعتبارسنجی تعامل در عصر حضور

در بخش مقالات علمی حوزه در گروه تاریخ و سیره و تراجم حجت الاسلام صفری فروشانی به پاسخ تالیف مقاله علمی لوح تقدیر دریافت کرد؛ لوح سپاس جشنواره مقالات علمی در گروه کلام به حجت الاسلام عباس میرزایی رسید.

در بخش معرفی مراکز ناشران برتر و مراکز پژوهشی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به واسطه انتخاب 4 اثر از این مؤسسه و از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به خاطر 4 اثر از منشورات آن و از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به پاس انتخاب 3 اثر از انتشارات آن تقدیر شد.

همچنین لوح سپاس مرکز پژوهشی به مجمع عالی حکمت اسلامی به پاس انتخاب 2 اثر از انتشارات این مرکز و انتشارات آیینه فطرت به پاس انتخاب 2 اثر در همایش کتاب سال حوزه تعلق گرفت.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5

/876/پ202/ب1

مهدی شاهی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس موسویان را تسلیت عرض می کنم
هدیه به روحش فاتحه مع الصلوات
0
0