۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۵۹۴۸۲۵
رییس ستاد دهه فجر تهران:

دلبستگان به اروپا، اوضاع اقتصاد را سامان دهند

دلبستگان به اروپا، اوضاع اقتصاد را سامان دهند
رییس ستاد فجر استان تهران گفت: علت اصلی مشکلات اقتصادی، خواب بودن عده ای از مسؤولان است و اینکه دل به برجام و اروپایی ها بسته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ظهر پنجشنبه در مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) و گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که با حضور امیران و کلیه پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسجد امام خمینی(ره) ستاد این نهاد برگزار شد، بیان کرد: امروزه ما در کشوری زندگی می کنیم که ۱۴ قرن پیش پیامبر اکرم(ص) درباره نسل سلمان فارسی صحبت کرده بود که شیعیان ما در دیار سلمان فارسی ایران خواهند بود.

وی گفت: در یک مسیری حرکت می کنیم که در این مسیر عنایت الهی را به همراه داشته و داریم و امروز در این چهل سال انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنی ها و جنگ های مختلف باز هم پرچم جمهوری اسلامی همچنان سرفراز است و در جهان می درخشد.

وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران ۴۸هزار شهید در جنگ دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است و ارتش با این کار اعلام کرده تا آخرین قطره خون خود از این نظام دفاع خواهد کرد.

امام جمعه موقت ورامین افزود: تاکنون ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم انقلاب شده است تا جمهوری اسلامی پابرجا بماند، امروز با وجود تمام دشمنی ها و نفوذی های، ایران اسلامی همچنان می درخشد و مردم فهیم و شریف همیشه در صحنه کماکان به صورت آتش به اختیار آماده هستند تا از این انقلاب دفاع کنند.

حجت الاسلام محمودی به نقش مهم نیروی های مسلح در کشور اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری اگر دستور بدهند نیروهای مسلح جان خود را فدا می کنند اما در زمان امیرالمومنین(ع) نیرویی نبود که از آن حضرت دفاع و حمایت کند، اینجا بود که مظلومیت حجت خدا در تاریخ ثبت و به ایشان خیانت کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه نفوذی های کشور کار عمروعاص زمان امیرالمومنین(ع) را انجام می دهند، عده ای می گویند که برای چه سردار حاج قاسم سلیمانی در سوریه جنگ کند، سوریه به ایران چه ربطی دارد، اما کور خواهند خواند چرا که امروز دیگر عمروعاص ها مثل زمان امیرالمومنین(ع) نمی توانند مانع نیروی های مسلح، ارتش،سپاه و بسیج ما شوند، نیروی های مسلح تنها به دستور فرمانده خود گوش می دهند نه به عمروعاص ها و ابوموسی اشعری ها زمان که دوباره اسلام ضربه بخورد.

رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران ابراز داشت: با وجود همه خوبی ها در کشور متأسفانه امروز در حوزه اقتصادی در مملکت جمهوری اسلامی ایران مشکل داریم و علت اصلی آن هم علی رغم نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، عده ای از مسؤولان در خواب بوده و هستند و دل به برجام و اروپایی ها بسته اند، امروز مردم از این بابت ناراحت هستند، مسؤولان مربوطه اوضاع اقتصادی را سامان دهند.

حجت الاسلام محمودی در پایان بیان کرد: مردم ما همانند زمان جنگ سختی ها و مشکلات را تحمل می کنند و در کنار این انقلاب می مانند و دشمنان کور خواهند خواند که بتوانند به این انقلاب مردمی ضربه بزنند و غلبه پیدا کنند./۸۰۴/پ310/ب1

ارسال نظرات