۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۵۹۴۸۳۵
آیت الله طبرسی:

تلاش دشمن برای تضعیف و انزوای ایران به شکست خواهد انجامید

تلاش دشمن برای تضعیف و انزوای ایران به شکست خواهد انجامید
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تلاش دشمن برای تضعیف و انزوای ایران اسلامی در منطقه و جهان به شکست خواهد انجامید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مسؤول جدید نهاد مقام معظم رهبری در سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به این که خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی شاهد حضور پررنگ روحانیت در عرصه‌های مختلف هستیم، گفت: این حضور اثرگذار روحانیت به طور حتم عامل تقویت نظام و انقلاب خواهد بود.
 
وی با بیان این که عده‌ای از حضور پررنگ روحانیت در عرصه‌های مختلف انقلاب عصبانی و هراسان هستند، افزود: به همین منظور دشمنان تلاش می‌کنند تا حضور روحانیت را در صحنه‌های مختلف این انقلاب کمرنگ کنند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران در آستانه چهل سالگی به پیشرفت‌های بسیاری در بخش‌های مختلف دست پیدا کرده است، بیان داشت: این پیشرفت‌ها را مدیون و مرهون حضور در صحنه مردم و همچنین پشتیبانی روحانیت با بصیرت هستیم.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که جریان‌های مختلفی در طول چهل سال اخیر تلاش کردند تا مانع پیشرفت انقلاب شوند، خاطرنشان کرد: اما انقلاب اسلامی در راستای هدف متعالی خود گام برداشت و امروز به یکی از قدرت‌های مهم جهانی تبدیل شده است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز انقلاب اسلامی ایران یکی از قدرت‌های بلامنازع منطقه‌ای و جهانی است، تصریح کرد: بسیاری از قدرت‌های جهانی در برابر عزت و اقتدار ملت ایران زانو زده اند.
 
امام جمعه ساری با بیان این که تلاش دشمن برای تضعیف و انزوای ایران اسلامی در منطقه و جهان به شکست خواهد انجامید، بیان داشت: ایران اسلامی با وجود همه دشمنی‌ها چهل سالگی خود را شکوه و عظمت خاصی گرامی خواهد داشت و این درس بزرگی به دشمنان خواهد بود.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز همه بخش‌های کشور وظیفه دارند در جهت تقویت انقلاب و نظام گام بردارند، خاطرنشان کرد: در شرایط امروز کشور که دشمنان جنگ اقتصادی را علیه ملت ایران آغاز کرده اند، وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان می‌تواند بهترین گزینه برای خنثی کردن توطئه دشمن باشد.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که پیشرفت‌های ارزشمند انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف مایه مباهات دوستداران و علاقه‌مندان انقلاب است، بیان داشت: تحریم ها و فشارهای اقتصادی آمریکا نمی تواند مانع پیشرفت و توسعه ایران اسلامی شود بلکه حتی مسیر را برای قدرتمند تر شدن ایران اسلامی فراهم می کند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات