۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۵۹۴۸۴۴
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

جریان های انحرافی به دنبال فرهنگ سکولاری در حوزه هستند

جریان های انحرافی به دنبال فرهنگ سکولاری در حوزه هستند
حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: برخی جریان های پشت پرده در داخل به دنبال فرهنگ سکولاری در مراکز فرهنگی، آموزشی و اجتماعی از جمله حوزه های علمیه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی عصر امروز در جمع فعالان بسیجی حوزه فرهنگ و رسانه‌ با بیان این‌که دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی، در سال‌های اخیر پروژه براندازی از درون را پیش گرفته‌اند، اظهار داشت: اهداف شوم دشمنان از مسیر توطئه‌های فرهنگی پیگیری می‌شود.

وی القای باورهای غلط و انحرافی از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، تحریف خط امام و رهبری، ایجاد فضای یأس و ناامیدی در جامعه، راه‌اندازی نارضایتی های عمومی نسبت به دولت و تحریک اقشار مختلف برای آشوب‌های خیابانی و اغتشاش علیه نظام را از جمله اهداف دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: برائت از فتنه مهم ترین راهبرد مقابله با جریان های انحرافی است.

حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به این‌که برخی جریان های پشت پرده در داخل به دنبال فرهنگ سکولاری در مراکز فرهنگی، آموزشی و اجتماعی از جمله حوزه های علمیه هستند، گفت: ایجاد اختلاف میان نیروهای ارزشی به ویژه مسؤولان و روحانیت، خطری بزرگ برای توسعه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر این‌که پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی، مایه استمرار و اقتدار نظام اسلامی است، افزود: البته قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی در عرصه های نظامی و دفاعی نیز دشمنان را از هرگونه فتنه‌انگیزی در عرصه های سخت ناامید کرده است.

وی انتقال فرهنگ جهادی و ارزشی به ملت های منطقه و دنیا از از ظرفیت ها و دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی نهضت مردم ایران دانست و افزود: با توجه به هجمه فرهنگی و نیز بروز تفکرهای التقاطی در کنار لایه های مختلف جامعه، ضرورت وحدت و همبستگی میان مردم و مسؤولان امری مهم و ضروری است.

حجت الاسلام کاملی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود رواج سبک زندگی غربی در جامعه را چالشی بزرگ برای حفظ ارزش های انقلابی دانست و اظهار داشت: گرایش به سبک زندگی غربی میان خانواده ها در کنار ترویج معیارها و باورهای غلط موجب ایجاد انحراف در مسیر توسعه خواهد بود./935/پ310/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات