۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۵۹۴۸۷۵
در همایش فجر فاطمی؛

از نرم افزار "کوثر تا ابتر ابدی" رونمایی شد

از نرم افزار
در همایش فجر فاطمی با حضور آیت الله موسوی جزایری از نرم افزار "کوثر تا ابتر ابدی" رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی کلاته قائم مقام موسسه تخصصی خطابه امیر بیان در چهارمین همایش مبلغین استان تهران با عنوان فجر فاطمی که در این موسسه برگزار شد، گفت: در سال ۹۷ با حمایت سازمان تبلیغات نرم افزاری با نام "از کوثر تا ابتر ابدی" تولید کردیم که مناسب برای انواع فضاهای دانش آموزی، دانشجویی، هییتی، مسجدی، خانواده و... است.

وی افزود: یکی از مبحاث سخنرانی این نرم افزار درباره این موضوع است که از ابتدای خلقت تا قیام حضرت حجت(عج) تقابلی بین حق و باطل بوده که نقطه عطف این تقابل، فاطمیه است.

قائم مقام موسسه امیر بیان ابراز داشت: در ضمنِ سخنرانی‌ها سعی شده است تا به شبهات نیز پاسخ داده شود؛ یکی از مباحث آن آثار قِلّت و کثرت مسلمانان در پیروزی و شکست آنها در جنگ‌ها و میادین مختلف است.

وی در ادامه اظهار داشت: سخنرانی‌ها تماماً ناظر به فرمایشات مقام معظم رهبری و نیازهای جامعه است؛ در مبحث دیگری راجع به سنت‌ها و وعده‌های الهی صحبت شده است که در آن صادق و نقد بودن این وعده‌ها تبیین شده است.

حجت الاسلام کلاته بیان داشت: بحث دیگر در این نرم افزار، سازش و چالش است که در آن تقابل "حق و باطل" و "کوثر و ابتر" است با این مضمون که چالش هزینه دارد اما هزینه‌هایی که سازش دارد به فرمایش مقام معظم رهبری خیلی سنگین و به بهای از بین رفتن انقلاب است.

قائم مقام موسسه امیر بیان در ادامه بیان داشت: سخنرانی دیگری به نام قانون جنگل برای فضای دانش آموزی است که بیشتر در حال و هوای دهه فجر و انقلاب است که نتایج جنگ‌ها و قتل و غارت‌ها را نشان می‌دهد که چطور انسان‌ها در آن نابود می‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این نرم افزار به وسیله اسلایدها سلطه گری، سلطه پذیری و سلطه ستیزی کشورهای مختلف به خوبی به نمایش درآمده است.

در پایان این همایش از نرم افزار "کوثر تا ابتر ابدی" با حضور ‌آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی کارشناس مسائل دینی، حجت الاسلام علی خاک رنگین پژوهشگر دفتر حفظ ونشرآثار مقام معظم رهبری رونمایی شد./۹۶۹/پ202/ب1

محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات