۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۵۹۴۸۸۸
خطیب جمعه ساری:

دشمن به دنبال ایجاد فضای تردید و ناامیدی در جامعه است

دشمن به دنبال ایجاد فضای تردید و ناامیدی در جامعه است
امام جمعه موقت ساری با بیان این که یکی از اهداف دشمن ایجاد تردید و ناامیدی در جامعه است،گفت: مسؤولان باید با تلاش مضاعف این توطئه دشمنان را خنثی کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، امم جمعه موقت ساری امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل، این حماسه مهم را بزرگ زرینی از ایستادگی و مقاومت مردم انقلابی این شهر در برابر گروه‌های نفاق دانست و گفت: تصور دشمن بر این بود اگر بتوانند مراکز سپاه، بسیج به آن‌ها بپیوندد می‌توانند مازندران را به چنگ درآورند، اما مردم آمل این توطئه را خنثی کرد.
 
امام جمعه موقت ساری در ادامه سخنان خود با بیان این که ملت ایران با عزت و اقتدار در چهل سالگی شعار مرگ بر آمریکا و افتخار به آینده را سر می‌دهد، ادامه داد: این ملت دوره دوم چهل سالگی انقلاب را از ۲۳ بهمن ماه با صلابت و اقتدار آغاز خواهند کرد.
 
وی با بیان این که امروز یکی از اهداف مهم دشمن ایجاد تردید و ناامیدی در جامعه است، افزود: مسؤولان کشورمان باید با تلاش مضاعف این توطئه دشمنان را خنثی کنند.
 
حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که نهضت انقلاب اسلامی با مجاهدت‌ها و تلاش‌های خالصانه عموم مردم و طبقات به پیروزی رسید، افزود: همه طبقات کشور در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مؤثر و تعیین کننده‌ای داشتند و این انقلاب متعلق به آحاد ملت ایران است.
 
وی با اشاره به این که برای پیروزی انقلاب اسلامی خون‌های بسیاری بر زمین ریخته شد، بیان داشت: باید تلاش‌ها و مجاهدت‌هایی که در طول دوران مبارزه انقلاب از سوی مردم و روحانیت صورت گرفته برای نسل امروز که آن دوران را درک نکرده اند به خوبی تبیین و تشریح شود.
 
امام جمعه موقت ساری با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به حیات خلوت آمریکا و سایر کشور‌های غربی تبدیل شده بود، گفت: آن‌ها هر چه می‌خواستند بر سر ایران آوردند و سلطه و نفوذ خود در کشور تنها در جهت تأمین منافع خود بهره گرفتند.
 
حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که انقلاب اسلامی دستان طمع کار آمریکا و هم پیمانانش از منافع ملت بزرگ ایران را قطع کرد و به چندین دهه دخالت و سلطه آن‌ها در کشور پایان داد، بیان داشت: امروز دیگر سایه شوم استکبار جهانی بر سر ملت ایران وجود ندارد و این خود ملت هستند که برای آینده کشورشان تصمیم می‌گیرند.
 
وی با تأکید براین که ملت بزرگ ایران هیچ گاه اجازه نخواهد داد دوران شوم طاغوت دوباره به این کشور بازگردد، افزود: این ملت مسیر خود را به خوبی پیدا کرده اند و تنها در همان مسیر انقلاب و نظام اسلامی حرکت خواهند کرد و نخواهند گذاشت خواب آشفته سلطه گران در خصوص کشورمان هیچ گاه تعبیر شود./950/پ202/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات