۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۵۹۴۹۱۱
امام جمعه اهواز:

جوانان توصیه های رهبر انقلاب را عملیاتی کنند

جوانان توصیه های رهبر انقلاب را عملیاتی کنند
آیت الله موسوی جزایری با اشاره به دیدار هفته گذشته رهبر انقلاب و تأکیدشان بر عدم توقف چرخه علمی کشور، گفت: مخاطبان چنین سخنی جوانان هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز با اشاره به آزادی مرضیه هاشمی، مجری شبکه پرس تی وی عنوان داشت: خانم هاشمی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بارقه امید در دلش روشن و به اسلام و مذهب تشیع گروید، اما بدون هیچ اتهامی از سوی آمریکا آن هم در کشور مدعی حقوق بشر و دموکراسی دستگیر شد که چنین اقدامی مایه ننگ است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به دیدار هفته گذشته رهبر انقلاب و تأکیدشان بر عدم توقف چرخه علمی کشور خاطرنشان کرد: مخاطبان چنین سخنی جوانان هستند، شما جوانان باید شب و روز تحقیق و پژوهش کرده، شرکت‌های دانش بنیان راه اندازی کنید البته تاکنون چندین شرکت راه اندازی و اختراعات بسیار مهم و کار‌های بزرگی انجام شده است.

امام جمعه اهواز با درخواست از جوانان برای نصب العین قرار دادن خواسته‌های رهبری گفت: رهبری در پیام نوروزی شان حمایت از کالای ایرانی را بیان کرد، این سخن به معنای عدم قاچاق، توسعه کارخانجات، عدم واردات کالا‌های مشابه داخلی و حمایت از اقتصاد مقاومتی است که در این باره باید ملت و دولت عمل کنند.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با اشاره به تجدید بیعت عشایر خرمشهر، آبادان و شادگان با رهبری و حمایت از نظام اسلامی در هفته گذشته اظهار داشت: همچنین پس از جلسه، وکیل حضرت آیت الله سیستانی ما را به بازدید از یک مرکز درمانی دعوت کرد البته کلنگ مرکز از ۱۵ یا ۱۶ سال پیش بر زمین زده شده بود که حضرت آیت الله سیستانی پس از اطلاع از مسأله، امر به تکمیل پروژه را به عرض وکیل شان در خرمشهر رساند.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به حوادث تاریخ انقلاب اسلامی در ۵ بهمن ماه سال ۵۷ گفت: در خارج از کشور برای سخنرانی درباره ایام الله دهه فجر از ما دعوت شد و ما نیز برای روشنگری و پاسخگویی به سوالات و ابلاغ پیام انقلاب اسلامی حضور پیدا می‌کنیم همچنین در این دعوت ایام فاطمیه را مورد توجه قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه حکومت پهلوی برای نابودی اسلام کمر بسته بود، ابراز کرد: رئیس شرکت نفت در دوران پهلوی یک آمریکایی بود، رئیس دانشکده کشاورزی استان در آن دوران یک زن انگلیسی بود، این موارد نمونه جاسوسان اجنبی بود که امام راحل نسبت به این مسائل احساس خطر کرد و این احساس بجا بود./۹۴۵۶/پ210/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات