۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۵۹۴۹۲۶
آیت الله محمودی گلپایگانی:

دشمن درصدد تاریک کردن نور انقلاب است

دشمن درصدد تاریک کردن نور انقلاب است
باسابقه‌ترین امام جمعه کشور گفت: دشمن به خوبی می‌داند اگر نور باشد جایی برای تاریکی نیست، به همین دلیل با نور انقلاب اسلامی مقابله می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین غروب جمعه در دیدار عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان خاطر نشان کرد: همه آحاد مردم و مسؤولان در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید تلاششان را مضاعف کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با بیان این که حق همواره پیروز و باطل رفتنی است، گفت: دشمن تلاش دارد، نور حق را در این کشور خاموش کند، اما قطعاً موفق نخواهد شد.

آیت الله محمودی گلپایگانی افزود: امروز در کشور مشکلاتی هست، هیچ کس منکر مشکلات نیست، لکن باید مسؤولان کمر همت گمارده و با تمام توان به میدان بیایند و سعی در حل مشکلات داشته باشند.

باسابقه‌ترین امام جمعه کشور در پایان این دیدار افزود: دشمن به خوبی می‌داند، اگر نور باشد، جایی برای تاریکی نیست، به همین دلیل با نور انقلاب اسلامی مقابله می‌کند، اما به کوری چشم دشمنان، چهل سالگی انقلاب و روز ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان خواهد بود./۸۰۴/پ310/ب1

ارسال نظرات