۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۵۹۴۹۳۶
حجت الاسلام بی آزار تهرانی:

سوریه و لبنان به کابوسی برای دشمنان تبدیل شده اند

سوریه و لبنان به کابوسی برای دشمنان تبدیل شده اند
کارشناس مذهبی گفت: سوریه که روزی محلی برای تجمع صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود امروز همراه با لبنان کابوسی برای دشمنان تبدیل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی، کارشناس مذهبی عصر امروز در هفتمین همایش فعالان عرصه هیأت خراسان جنوبی اظهار داشت: باید باور داشته باشیم که مذهبی‌های جامعه می‌توانند بر دشمنان غلبه کنند.

وی با بیان اینکه هیأت‌های مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند، گفت: دشمنان همواره به دنبال تغییر نظام اسلامی بودند و در سال 88 هم توطئه‌های زیادی کشیدند اما به اهداف خود نرسیدند.

کارشناس مذهبی با بیان اینکه در سال 88 با تجمع هیأت‌های مذهبی و مردم در 9 دی ماه تمام توطئه‌های دشمن خنثی شد، افزود: استکبار جهانی با ایجاد داعش در منطقه درصدد بود قدرت تشیع را تضعیف کنند.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی تصریح کرد: آمریکایی‌ها برای رسیدن به هدف خود و براندازی نظامی اسلامی بیش از 7 تریلیون دلار هزینه کرد و مرتجعین عربی هم آن‌ها را حمایت می‌کردند.

وی، ایجاد امنیت برای اسرائیل را یکی از اهداف استکبار جهانی برای به روی آوردن داعش دانست و ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا رو به افول هستند و هزاران موشک حزب الله و لبنان آماده است تا حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان کند.

کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: داعش بیش از 84 درصد خاک سوریه را تصرف کرده بود اما دشمن این حساب نکرده بود که جوانان عاشق اهل بیت(ع) برای دفاع از حرم از جان مایه بگذارند و آمریکایی‌ها به شکل مفتضحانه شکست خوردند.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی اظهار کرد: سوریه که روزی محلی برای تجمع صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود امروز همراه با لبنان به کابوسی برای دشمنان تبدیل شده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به نظامی اسلامی به دنبال ایجاد ناامیدی و نارضایتی در میان مردم است، افزود: دشمن برای سال 98 نیز برنامه‌ریزی کرده و سهم اصلی در پروژه سال آینده بر دوش نفوذی‌هایی است که در بدنه اجرایی کشور هستند.

کارشناس مذهبی با بیان اینکه امروز عده‌ای در کشور تنها به دنبال ناامید کردن مردم و ایجاد نارضایتی هستند، افزود: هیأت‌های مذهبی باید برای انجام کارهای خداپسندانه و کمک به محرومان اتاق فکر تشکیل دهند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات