۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۵۹۴۹۳۹
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

فشار‌های اقتصادی دشمن برای کم رنگ کردن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است

فشار‌های اقتصادی دشمن برای کم رنگ کردن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است
ساداتي نژاد گفت: دشمن امروز با فشارهاي اقتصادي به ملت ايران به دنبال نارضايتي مردم و عدم حضور در راهپمايي روز 22 بهمن است تا دشمن جشن بگيرد.
به گزارش خبر نگار خبرگزاری رسا در كاشان، سید جواد ساداتی نژاد جمعه شب در جلسه پرسش و پاسخ که در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار شد، گفت: اگر دشمن جمهوری اسلامی ایران را بر نمی‌تابد برای این است که امروز جمهوری اسلامی تبديل به یک قدرت تمام عیار منطقه‌ای و هسته‌ای و موشکی شده است.

وی افزود: آمریکا هیچگاه نتوانسته  از سیاست‌هایی که در قبال جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفته نتیجه بگیرد و همیشه با شکست روبرو بوده است.

ساداتی نژاد گفت: آمریکا همه توطئه‌های خودش را برای نابودی جمهوری اسلامی ایران از جنگ ۸ ساله تا ترور و غائله‌های مختلف در سراسر کشور و فتنه ۸۸ و تحریم‌ها و جنگ اقتصادی به کار بسته است، اما در همه آن‌ها با شکست مواجه شده است.

وی افزود: ترامپ مدعی است که روسای جمهوری سابق آمریکا توان جمع کردن سفره جمهوری اسلامی ایران را نداشتند، اما من فعال در بازار کسب و کار با ایجاد تحریم‌های موقت کوتاه مدت و خرد کننده به دنبال فرو پاشی نظام جمهوری اسلامی ایران هستم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: هرچند ترامپ در جنگ اقتصادی با ایران فشار شدیدی را بر اقتصاد جمهوری اسلامی ایران وارد کرده است و شاید تا مدتی ادامه داشته باشد، اما هیچگاه نتوانسته به هدف خود برسد.

ساداتی نژاد ابراز کرد: سیاست ترامپ در قبال ایران و با برگرداندن تحریم‌ها به دنبال توقف صادرات نفتی ایران بود، اما موفق نشد چرا که تصور می‌کرد با جلوگیری از صادرات نفتی ایران شاهد فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود، اما هیچگاه اهداف خودش نمي رسد و نخواهد رسيد. 

به گفته وی، عدم موفقیت آمریکا در اهداف اش برای فرو پاشی نظام جمهوری اسلامی ایران به این معنا نیست که کار را تمام شده بدانیم بلکه باید با بصیرت و هوشیاری مراقب دشمن بود چرا که بسیاری از تصمیمات گرفته شده تصمیمات نادرستی است که می‌تواند عواقب اقتصادی شدیدي را برای ملت به دنبال داشته باشد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: برای مقابله با مشکلات اقتصادی کشور نیاز به اطلاع رسانی و تبیین فضای جنگ اقتصادی برای مردم است تا مردم آگاه باشند با شرایطی مواجه هستند و در شرایط جنگی باید چه اقداماتی را انجام دهند.

ساداتی نژاد بر ضرورت نهضت روشنگری در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: منافقین برای دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواب‌هایی دیده بودند که ملت قهرمان ایران خواب دشمنان اسلام و نظام و انقلاب اسلامی را آشفته کرده است.

به گفته وی، دشمن امروز با فشار‌های اقتصادی به ملت ایران به دنبال نارضایتی مردم و عدم حضور در راهپمایی روز ۲۲ بهمن هستند تا دشمن جشن بگیرد، اما این نقشه آن‌ها نیز امسال مانند سال‌های قبل که هر سال بیشتر از سال قبل در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شرکت کردند امسال نیز مردم بیشتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت خواهد کرد و با حضور خود در میدان مشت محکمی بر دهان منافقین و آمریکا خواهند زد./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات