۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۵۹۴۹۴۶
حجت الاسلام بی آزار تهرانی:

امروز بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و انسجام هستیم

امروز بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و انسجام هستیم
کارشناس مذهبی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمانی نیازمند وحدت هستیم، گفت: عده ای منافق داخلی به غرب دل بسته و می خواهند پرچم تشیع را زمین بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی، کارشناس مذهبی شب گذشته در اجتماع فاطمیون شهرستان بیرجند اظهار داشت: تمام بیچارگی و بدبختی انسان‌ها به دلیل اختلاف و تفرقه است و امروز تمام حقیقت و نور تشیع در کالبد رفاقت و برادری است.

وی با بیان اینکه امروز از همه روزگار بیشتر به وحدت و انسجام نیاز داریم، گفت: امروز مساجد در کشور کم است و تهران از لحاظ کمبود مساجد در محرومیت بیشتری است.

کارشناس مذهبی با بیان اینکه برخی از جناح و گروه‌ها اگر فرصت پیدا کنند همدیگر را می‌زنند، افزود: دل‌ها باید در جامعه یکی شود و با وحدت می‌توان این قلوب را به همدیگر نزدیک کرد.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی با بیان اینکه اساس و حقیقت دین ما بر برادری و وحدت است و تمام دین اسلام نیز محبت است، تصریح کرد: در زمان پیامبراکرم(ص) از ظواهر دین چیزی کم نشد و حج و جهاد به معنی کشورگشایی و لشکرگشایی به اوج خود رسید و حتی نمازهای مستحبی را به جماعت می‌خواندند اما مشکل کجا بود که عده‌ای از اصحاب پیامبراکرم(ص) جهنمی شدند؟

وی با بیان اینکه اصول و فروع دین در آن زمان کم نشد اما اصحاب پیامبراکرم(ص) کفران نعمت کردند، ادامه داد: مسلمان وقتی می‌میرد باید مسلمان شناسنامه‌ای از دنیا برود اما متاسفانه بسیاری از افراد در لباس مسلمانی هستند ولی موقع رفتن از دنیا، مسلمان نیستند.

کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: تن انسان بدون روح اعتبار و قیمتی ندارد؛ دین ما یک تن، یک قامت و یک مرکبی به نام بدن دارد و همین دین نیز دارای روح و جان است که اگر در کالبد تدین قرار نگیرد هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی با بیان اینکه جان و روح تدین ما اصل ولایت است، اظهار کرد: کار دشمنان، دشمنی است و چشم دین چهل سالگی انقلاب اسلامی را ندارند.

وی افزود: حضرت زهرا(س) تمام وجود خود را خرج کرد که حقیقت دین باقی بماند و امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی عده‌ای منافق داخلی به غرب دل بستند و می‌خواهند پرچم تشیع را زمین بزنند.

کارشناس مذهبی گفت: اینگونه اجتماعات مردمی تیری به قلب دشمنان است و دشمنان می‌خواهند جام زهر به ولایت فقیه بدهند؛ جام زهر یعنی اینکه از تمام آرمان‌های فاطمی، حسینی و علوی خداحافظی و با دشمنان سازش کنید.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی بیان کرد: مگر جوانان سیدعلی خامنه‌ای(مد ظله العالی) مرده باشند که شما(دشمنان) این خیال خام خود را اجرایی کنید.

وی عنوان کرد: متاسفانه عده‌ای برجام را به ملت ایران تحمیل کردند و آن روز گفتند صلح امام حسن(ع) است! اما در این وادی چیزی جز صلح امام حسن(ع) وجود ندارد و ما در مورد ولایت سید علی با کسی تعارف نداریم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات