۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۵۹۴۹۶۲

اجرای طرح هر خانواده یک رسانه برای انقلاب در جامعه الزهرا

اجرای طرح هر خانواده یک رسانه برای انقلاب در جامعه الزهرا
طرح هر خانواده یک رسانه برای انقلاب جهت نمایش خانگی فیلم‌های جشنواره مردمی فیلم عمارویژه بانوان طلبه جامعه‌الزهرا(س)و خانواده‌های آنان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، ملیحه عرب خزائلی  در گفت و گویی، عنوان کرد: طرح «هر خانواده یک رسانه برای انقلاب» در راستای بزرگداشت یوم‌الله پیروزی انقلاب اسلامی که امسال با ایام شهادت بانوی سراپا فضیلت و بصیرت حضرت زهرا علیهاالسلام مقارن شده است، ویژه طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و خانواده‌های آنان اجرا می‌شود.

مدیر کل امور طلاب و خانواده تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، ایجاد نشاط در نهاد مقدس خانواده و بصیرت‌افزایی انقلابی در میان طلاب و خانواده‌های آنان است.

عرب خزائلی یادآور شد: این طرح از سوی اداره کل امور طلاب و خانواده ها و با همکاری و مشارکت مدیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار و در راستای سلسله طرح‌های یک شاخه رز سفید ویژه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران اجرا می‌شود.

وی گفت: بانوان طلبه متقاضی جهت شرکت خانوادگی در جشنواره مردمی فیلم عمار می‌توانند برای ثبت نام در این طرح از تاریخ ۶ تا ۱۰ بهمن با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۶۳۲ تماس بگیرند.

مدیر کل امور طلاب و خانواده افزود: در این طرح، فیلم‌های نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار که امسال در سراسر کشور اکران شد و همچنین فیلم‌های ارزشی از جشنواره های سال‌های گذشته در دسترس علاقه مندان قرار می‌گیرد تا به نمایش خانگی درآید.

عرب خزائلی به سخنان رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی درباره جشنواره عمار اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت آیت‌الله خامنه ای با اظهار خرسندی از برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار، انتخاب نام «عمار» را که از صحابه بزرگ پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم و یاران نزدیک حضرت علی علیه‌السلام بود، انتخابی پسندیده دانستند و فرمودند: «تزلزل‌ناپذیری عمار در حوادث مختلف صدر اسلام و همچنین امتحان‌های سخت دوران بعد از پیامبر اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله، موقع‌شناسی و حضور در وقت نیاز، و نقش تبیین‌کننده‌ی او در مسائل و حوادث دوران حضرت علی علیه‌السلام از ویژگی‌های برجسته و بارز عمار بود».

وی اضافه کرد: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب مدظله‌العالی، «نگاه به هنر اسلامی و سینمای دینی باید نگاهی بلندمدت و همراه با برنامه‌ریزی دقیق و امید به آینده و بهره‌گیری مناسب از ابزار هنر برای تأثیرگذاری حداکثری باشد».

مدیر کل امور طلاب و خانواده تصریح کرد: ایمان و اعتقاد به باورهای دینی، مهم‌ترین شاخصه خانواده انقلابی است و تلاش در جهت استحکام زیرساخت‌های این نهاد مقدس از جمله مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های در دست اجرای این روزهای این اداره است که به یاری خداوند متعال با برنامه‌ریزی دقیق اجرا می‌شود./1324/د102/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات