۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۹۴۹۸۷

برگزاری نشست علمی پژوهشی نهج البلاغه در مدرسه امام صادق اندیمشک

برگزاری نشست علمی پژوهشی نهج البلاغه در مدرسه امام صادق اندیمشک
معاون تهذیب حوزه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک گفت: نشست علمی و پژوهشی با موضوع نهج البلاغه با حضور استاد حجت الاسلام لشنی از قم ویژه طلاب برگزار شد.

حجت الاسلام حمیدضا خادمی، معاون تهذیب حوزه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سفر علمی، معنوی و زیارتی طلاب و اساتید حوزه به مشهدمقدس از برگزاری جلسه شورای تهذیب با موضوع طرح جامع تربیتی خبر داد و گفت: مدیریت، کادر و اساتید و طلاب مدرسه با حضور در مسجد حضرت اباالفضل (ع) کوی قائم پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و سخنرانی به تقدیر و تجلیل از امام جماعت و هیأت امنا و فعالان فرهنگی مسجد پرداختند ضمن اینکه دیداری صمیمی با اهالی منطقه محروم به همراه بازدید از روند ساخت و ساز مسجد صورت گرفت.

معاون تهذیب حوزه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک ادامه داد: دیدار مدیریت و معاونان و طلاب حوزه به همراه طلاب سفیران هدایت با یکی از اعضای شورای عالی حوزه های علمیه که با حضور مدیر حوزه های علمیه استان، حجت الاسلام بهرام پور درحوزه علمیه امام صادق (ع) برگزار شد دیگر برنامه معاونت بود که در خلال آن از طلاب ممتاز حوزه علمیه شهرستان اندیمشک تجلیل به عمل آمد.

این مقام مسؤول افزود: جلسه فرهنگی با نمایندگان ائمه جماعات مناطق مختلف شهرستان اندیمشک در راستای خدمات اجتماعی و تقویت برنامه های فرهنگی و ارائه راهکارهای عملی برای رفع آسیب های اجتماعی و ایجاد همدلی و همبستگی میان مساجد و ائمه جماعات در هر منطقه و پیگیری تا رفع معضلات اجتماعی متناسب با هر منطقه از سوی معاونت تهذیب در حوزه برگزار شد.

حجت الاسلام خادمی به برگزاری جلسه فرهنگی مدیریت حوزه علمیه امام صادق (ع) با مدیر حوزه سفیران و مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در راستای آسیب شناسی اجتماعی و راهکارها برای رفع معضلات اجتماعی اشاره کرد.

وی از قدردانی طلاب و اساتید مدرسه از زحمات و تلاش های شبانه روزی حجت الاسلام شیرمهد، مدیر حوزه علمیه خبر داد و گفت: نشست علمی و پژوهشی با موضوع نهج البلاغه با حضور استاد حجت الاسلام لشنی از قم برای طلاب برگزار شد./9456/ت303/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات