۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۵۹۵۰۲۹
رییس ستاد دهه فجر تهران مطرح کرد؛

ایام ۴۰ سالگی انقلاب؛ بهترین زمان تبیین کارآمدی نظام

ایام ۴۰ سالگی انقلاب؛ بهترین زمان تبیین کارآمدی نظام
حجت الاسلام محمودی گفت: ايام چهل سالگی انقلاب اسلامی بهترين فرصت براي تبليغ و تبيين كار‌آمدي این نظام در تمام زمينه‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی استان تهران عصر امروز در دیدار مسؤولان شهرستان قرچک که در شهرداری این شهر برگزار شد با بیان اینکه دهه فجر، سرآغاز پیروزی بزرگ ملت سرافراز ایران بر استکبار جهانی و پرتو افشانی اسلام ناب محمدی (ص) در این کشور است، گفت: از این رو این ایام مبارک و خجسته باید به بهترین شیوه ممکن گرامی داشته شود.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یکی از امداد‌های غیبی پروردگار متعالی بود، ابراز داشت: این پیروزی بزرگ کمر دشمنان اسلام و قرآن به ویژه استکبار جهانی و اربابان غربی رژیم ستمشاهی را شکست و سبب حیرت آنان شد.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: امسال جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی برگزار می‌شود که مستکبران جهانی و منافقین داخلی با تشدید تحریم‌های اقتصادی و نیز بمباران تبلیغاتی علیه نظام، سعی در ایجاد نگرانی و یأس و ناامیدی در مردم شهید پرور ایران اسلامی دارند تا باعث عدم حضور آن‌ها در جشن بزرگ ۲۲ بهمن شوند.

رییس ستاد دهه فجر استان تهران نگرش اسلامی، بصیرت دینی، ولایت‌مداری، وحدت و انسجام اسلامی را از رموز پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: تا هر زمان که جامعه و ملت اسلامی حول محور قرآن و ولایت فقیه با وحدت و بصیرت دینی حرکت کنند دشمنان و توطئه‌های آن‌ها هرگز بر امت اسلامی رخنه نخواهد کرد.

حجت الاسلام محمودی با ابراز اینکه اهمیت دهه فجر در این سال بر کسی پوشیده نیست، مطرح کرد: این ایام بهترین فرصت برای تبلیغ و تبیین کار‌آمدی نظام در تمام زمینه‌ها است، به همین دلیل کمیته‌های ستاد دهه فجر استان تهران با بهره گیری از تمام امکانات و ابزار موجود تمام قد برای دفاع در جبهه جنگ نرم ایستاده اند.

رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران در پایان با بیان اینکه شهرداری قرچک از چند ماه پیش فعالیت خود را در خصوص جشن چهل سالگی انقلاب آغاز کرده است، افزود: شهرداری‌های سراسر کشور بازوی مهم مراسمات انقلاب هستند، اگر با روحیه انقلابی پای کار بیایند قطعاً آن مراسم آبرومند برگزار می‌شود و اگر بی انگیزه پای کار بیایند به صورت خودکاردر آن مراسم اثر منفی خواهند گذاشت. /۸۰۴/پ310/ب1

ارسال نظرات