۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۵۹۵۰۴۵

بازدید مسؤول بسیج طلاب خوزستان از دفتر خبرگزاری رسا در اهواز

بازدید مسؤول بسیج طلاب خوزستان از دفتر خبرگزاری رسا در اهواز
حجت الاسلام استاد مسؤول بسیج طلاب استان خوزستان از دفتر خبرگزاری رسا در اهواز بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام هادی استاد، مسؤول بسیج طلاب و امور روحانیون استان خوزستان، در دفتر خبرگزاری رسای خوزستان حضور پیدا کرد.

حجت الاسلام استاد در این دیدار با اشاره به نگاه امام راحل و رهبر انقلاب و انتظارات آنان از بسیج طلاب اظهار داشت: امام راحل هدایت دینی و سیاسی و ارائه خدمات اجتماعی را از بسیج طلاب خواستار شده است.

وی به سرلوحه قرار دادن سخنان رهبری درباره ضرورت انقلابی ماندن حوزه‌ها و ارائه خدمات اجتماعی و هدایت دینی و سیاسی از سوی آنان گفت: پاسخ به شبهات اعتقادی در مناطق حاشیه‌ای، فضای مجازی، مساجد روستایی و خوابگاه‌های دانشجویی را با جدیت انجام می‌دهیم؛ ضمن اینکه در بحث هدایت سیاسی به تبیین گفتمان رهبری می‌پردازیم.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون خوزستان با اشاره به اینکه باید بتوانیم در ارائه خدمات اجتماعی فعال باشیم، تصریح کرد: در بحث محرومیت زدایی قریب ۴۰ گروه جهادی بسیج طلاب مشغول فعالیت هستند و کار‌های عمرانی صورت گرفته است.

وی اعزام مبلغ در قالب طرح معراج، فعالیت در فضای مجازی را از دیگر فعالیت‌های بسیج طلاب خوزستان دانست.

در این دیدار حسین زمان زارعی، مسؤول خبرگزاری رسا در خوزستان ضمن معرفی برخی از فعالیت‌های این خبرگزاری، نسبت به انجام فعالیت‌هایی در راستای انتشار دستاورد‌های انقلاب با همکاری سازمان بسیج طلاب خوزستان اعلام آمادگی کرد که این مسأله با استقبال حجت الاسلام استاد همراه بود.

همچنین در پایان این دیدار برخی از محصولات خبری این خبرگزاری از سوی وی به مسؤول سازمان بسیج طلاب خوزستان تقدیم شد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات