۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۵۹۵۱۱۹
حجت الاسلام والمسلمین ربانی:

کنگره بین المللی شهدای روحانی مدافع حرم در قم برگزار می شود

کنگره بین المللی شهدای روحانی مدافع حرم در قم برگزار می شود
رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه از برگزاری دومین کنگره بین المللی شهدای روحانی مدافع حرم در اسفندماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای سیاست گذاری کنگره شهدای روحانی مدافع حرم با حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به این که پیورزی انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین نعمت های خداوند است، گفت: باید دانست که این پیروزی با عنایات خداوند و تدابیر حکیمانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب استمرار یافت.

وی با بیان این که همه توطئه های دشمن در مقابل اراده خداوند ذلیل و محکوم به شکست هستند، اظهار داشت: اراده خداوند بر آن است که مستضعفان جهان را یاری کند؛ امروز هر توطئه ای که از سوی دشمن شکل می گیرد به فضل پروردگار و تدابیر رهبر معظم انقلاب خنثی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی با بیان این که انقلاب اسلامی با یاری خداوند و تدابیر رهبری توطئه هایی را خنثی کرده است که یکی از آن ها برای نابودی یک جامعه کافی است، ابراز داشت: یکی از این خطرات داعش بود، زیرا دشمن با راه اندازی این گروهک تکفیری خواب های بسیاری برای نابودی انقلاب اسلامی دیده بود، اما این توطئه با تدابیر حکیمانه رهبری و حضور چشمگیر جوانان انقلابی خنثی شد.

رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: برخی از حمایت ایران از جبهه مقاومت گلایه می کردند، اما نمی دانستند که اگر ایران از جبهه مقاومت دفاع نمی کرد امروز شاهد عواقب ناگواری بودیم.

وی با اشاره به درخشش روحانیت در عرصه دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) افزود: روحانیت همانطور که در عرصه دفاع مقدس درخشید، در زمینه دفاع از حرم نیز سربلند است و ما امروز وظیفه داریم حضور روشنگرانه آن ها را پاس بداریم.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی با بیان این که نخستین کنگره شهدای روحانی مدافع حرم در سال 95 برگزار شد، عنوان کرد: در این کنگره از 24 خانواده معزز شهدا تجلیل به عمل آمد.

رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه از برگزاری دومین کنگره بین المللی شهدای روحانی مدافع حرم با حضور گسترده دستگاه های حوزوی خبر داد و گفت: در این کنگره بین المللی که دوم اسفندماه سال جاری در جامعة الزهرا(س) برگزار می شود از جایگاه والای 140 شهید روحانی مدافع حرم تجلیل خواهد شد./841/پ202/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 10
حسین ثالث موید
ارسال نظرات