۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۵۹۵۱۶۲
حجت الاسلام موسوی:

ولایت پذیری در رفتار حضرت زهرا متجلی بوده است

ولایت پذیری در رفتار حضرت زهرا متجلی بوده است
مدیر امامزاده زید(ع) محور سخنرانی‌های ایام فاطمیه را ولایت پذیری حضرت زهرا (س) عنوان کرد و افزود: ولایت پذیری در رفتار ایشان متجلی بوده است.
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید بحلول موسوی مدیر امامزاده زید(ع) یافت آباد در مورد برنامه‌هایی که قرار است در روز‌های آینده در آستان این امامزاده برگزار شود اظهار داشت: در ایام فاطمیه دوم نزدیک به ده شب برنامه عزاداری و سوگواری در آستان امامزاده زید(ع) برگزار می‌شود و در روز شهادت حضرت زهرا (س) تجمع بزرگی با حضور اقشار مختلف مردم شکل خواهد گرفت.

حجت الاسلام موسوی در ادامه در مورد محور سخنرانی‌های این ایام نیز گفت: در ایام فاطمیه، گفتن از شهادت و مظلومیت حضرت زهرا (س) بسیار ارزشمند است و مردم نیز باید بیشتر از گذشته با آن آشنا شوند، اما موضوع بسیار مهم در سخنرانی‌ها که باید به آن پرداخت، ولایت پذیری و حمایت همه جانبه از امام است که این موضوع کاملا در رفتار حضرت زهرا (س) متجلی بوده است.

وی در انتها به موضوع بازسازی آستان امامزاده زید(ع) یافت آباد پرداخت و افزود: به لطف خدا و همت خیران موضوع توسعه حرم امامزاده زید(ع) آغاز شده که امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل این کار را پیش ببریم. /۱۰۱/۹۶۹/م
محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات