۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۵۹۵۱۷۰
در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد؛

کتاب «مبانی، اهداف و بازتاب پیام ها و شعارهای بنیادین انقلاب اسلامی»

کتاب «مبانی، اهداف و بازتاب پیام ها و شعارهای بنیادین انقلاب اسلامی»
نسخه الکترونیکی کتاب «مبانی، اهداف و بازتاب پیام ها و شعارهای بنیادین انقلاب اسلامی» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «مبانی، اهداف و بازتاب پیام‌ها و شعار‌های بنیادین انقلاب اسلامی» اظهار داشت: این کتاب همان‌گونه که از عنوان آن پیداست، دربردارنده مفاهیم اساسی و بنیادینی درخصوص اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران برای تأثیرگزاری بر ملت‌های جهان می‌باشد تا با الگوگیری از اهداف متعالی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و با تأسی از این انقلاب بی‌نظیر و بی‌بدیل به سرمنزل مقصود و رهایی از ظلم و جور حاکمان و ظالمان وقت نایل آیند.
وی گفت: در این تحقیق، با تجزیه و تحلیل شعار‌ها و پیام‌های مطرح شده در انقلاب اسلامی ایران و با تأسی از اهدافی، چون سیاست «نه‌شرقی، نه‌غربی، جمهوری اسلامی» طرحی نو به جامعه جهانی ارائه می‌دهد تا ملت‌ها، جنبش‌های آزادی بخش اسلامی و حتی جنبش‌های آزادی بخش غیر‌دینی با الهام از این شعار به استقلال و هویت مستقل خویش دست یابند.
مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به معرفی کتاب «مبانی، اهداف و بازتاب پیام‌ها و شعار‌های بنیادین انقلاب اسلامی» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته مرتضی اشرفی است که در جامعه المصطفی العالمیه تهیه شده و در انتشارات مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی (ص) به چاپ رسیده است.
وی تصریح کرد: کتاب «مبانی، اهداف و بازتاب پیام‌ها و شعار‌های بنیادین انقلاب اسلامی» با ۲۱۶ صفحه به زبان فارسی و به قیمت ۱۶۰۰۰ تومان در سال ۱۳۹۶ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت ۷۰۰۰ تومان منتشر کرده است.
پهلوانی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند.
برای دریافت نسخه الکترونیکی این کتاب می‌توانید اینجا کلیک کنید. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات