۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۵۹۵۱۷۵
رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تبیین کرد؛

تجزیه ایران هدف اصلی نظام سلطه

تجزیه ایران هدف اصلی نظام سلطه
رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در جمع اعضای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویی سراسر کشور، گفت: تجزیه ایران هدف اصلی نظام سلطه است.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری تصریح کرد: دشمن نه تنها با این نظام بلکه به دلیل وجود منابع سرشار و روحیه بی نظیر مردمان ایران زمین از تشکیل یک نظام قدرتمند در این منطقه هراس دارد و به همین دلیل به دنبال تجزیه ایران بزرگ است.

وی در ادامه گفت: تشکل جامعه اسلامی ازجمله تشکل هایی است که از ابتدای تشکیل بدون هیچ انحرافی در صراط مستقیم جمهوری اسلامی پایدار و در فضای دانشجویی فعال مانده است.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری تاکید کرد: فضای مجازی امروز با هدایت جریان سلطه غرب به دنبال ناامید کردن بطن جامعه و به دنبال القای عدم کارکرد نظام و مسؤولان است و این دشمنی تنها به دلیل عدم پذیرش هنجارها و تامین منافع این جریان است که از ابتدای پیروزی انقلاب به صورت های مختلف به دشمنی علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی برخواستند.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی نه تنها خود به مقابله با این تفکر برخواست بلکه پرچمدار مقاومت علیه نظام لیبرالی حاکم بر دنیا لقب گرفت، به طوری که پس از پیروزی انقلاب در دنیا چالشی اتفاق افتاد و مفاهیمی صادر شد که این مفاهیم در نیجریه 10 میلیون شیعه تربیت می کند حتی تا جایی پیش میرود که مسیحیت غیرسیاسی؛ دیدگاه الهیات رهایی بخش پیدا میکند.

وی با اشاره به تصرف حوزه های نفوذ آمریکا توسط ایران در منطقه تأکید کرد: پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در این 40 سال زنگ خطری برای غرب به صدا درآورده است که این روزها با توسل به تحریم های ظالمانه و اخلال در نظام بانکی کشور به دنبال ناراضی کردن مردم و ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است./864/د103/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات