۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۵۹۵۲۳۷

آغاز تصویربرداری فیلم کوتاه مثل پدر

آغاز تصویربرداری فیلم کوتاه مثل پدر
رییس اداره اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از آغاز تصویربرداری فیلم کوتاه مثل پدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، استیری رییس اداره اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از آغاز تصویربرداری فیلم کوتاه مثل پدر خبر داد.

وی گفت: جهت بازدید از پشت صحنه فعالیت های این گروه تبلیغی رسانه ای، امین سعادتی کارشناس تولیدات رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی در محل فیلمبرداری حاضر شد و ضمن ارزیابی فعالیت های این گروه، حمایت دفتر تبلیغات اسلامی از مبلغان موفق رسانه ای را اعلام داشت.

فیلم کوتاه «مثل پدر» به کارگردانی محمد جواد حکمی در گروه تبلیغ رسانه‌ای «نصرت» در حال تولید است. این فیلم در موضوع تربیت فرزند با تاکید بر الگو گیری فرزندان از والدین است.

امین سعادتی کارشناس تولیدات رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی نیز با اشاره به فعالیت های موفق حجت الاسلام حکمی گفت: وی از طلاب و فیلمسازان موفق هستند. از جمله فعالیت های حجت الاسلام حکمی نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه "کافه" است که از آثار برجسته تولید شده در گروه‌های تبلیغ رسانه‌ای محسوب می شود./1324/د102/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات