۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۵۹۵۲۴۴

دوره پودمانی تربیت مشاور و مراقبت معنوی بیماران برگزار می‌شود

دوره پودمانی تربیت مشاور و مراقبت معنوی بیماران برگزار می‌شود
دوره پودمانی تربیت مشاور و مراقبت معنوی بیماران نیمه دوم بهمن‌ماه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، دوره پودمانی تربیت مشاور و مراقبت معنوی بیماران در قم برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مؤسسه سلامت نوید نیایش دوره پودمانی تربیت مشاور و مراقبت معنوی بیماران را در نیمه دوم بهمن‌ماه سال 1397 برگزار می‌کند.

آموزش مهارت‌های مراقبت معنوی از بیماران، توانمندسازی مشاوران برای حمایت روحی و معنوی از بیماران، توانمندسازی مشاوران برای فعالیت در مراکز بهداشتی و درمانی و مهارت‌آموزی حمایت معنوی به خانواده بیماران در 80 ساعت از اهداف این دوره تربیتی است.

تولیدی| دوره پودمانی تربیت مشاور و مراقبت معنوی بیماران برگزار می‌شود

این دوره مخصوص خواهران بوده  و دارا بودن مدرک سطح دو حوزه علمیه و توانایی و آمادگی برای مشاوره از شرایط شرکت در این دوره آموزشی است و طلاب دارای تحصیلات در رشته‌های روان‌شناسی و مشاوره علوم تربیتی اخلاق در اولویت هستند.

از امتیازت دوره پودمانی تربیت مشاور و مراقبت معنوی بیماران برگزاری آن در فضای کاربردی و عملیاتی است و پس از پایان این دوره به پذیرفته شدگان در دوره، گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره از 20 تا 30 دی ماه سال جاری می‌توانند با مراجعه به سایت سلامت نوید نیایش یا تماس به شماره‌های 09211038173 و 02532804010 در این دوره ثبت نام کنند./876/ت303/س

 

مهدی شاهی
ارسال نظرات