۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۵۹۵۲۶۴
"پرونده بعثت انقلاب" | گفت‌وگوی اختصاصی رسا؛

نظر دختر امام موسی صدر درباره "سلوک انقلابی پدر"

نظر دختر امام موسی صدر درباره
سیده حورا صدر با اشاره به سوابق انقلابی امام موسی صدر گفت: ایشان همیشه یار انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) بوده اند.

سیده حورا صدر دختر امام موسی صدر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هجمه‌‌های اخیر برخی از جریانات معارض با انقلاب اسلامی به شخصیت انقلابی امام موسی صدر اظهار داشت: دأب ما بر این نیست که هرچه گفته می‌شود را پاسخ دهیم، چراکه مطالب و صحبت‌های زیادی در رابطه با تفکرات و اندیشه‌های امام موسی صدر بیان می‌شود.

هجمه‌ها، فرصتی مناسب برای طرح دیدگاه‌های صحیح در جامعه

ریيس مركز پژوهشي امام صدر در تهران با بیان این که این گونه‌ هجمه‌ها و انتقادات، مجال خوبی برای معرفی اندیشه‌های این متفکر و منظومه فکری و رفتاری است، گفت: هرکسی اجازه بیان نقد و ارائه دیدگاه‌های خود را دارد.

وی ادامه داد: اتفاقا استقبال زیادی از نقد می‌کنیم، چراکه در کنار نقدهای وارد شده، مطالب و حرف‌هایی مطرح شده و سلایق و جریانات مختلف می‌توانند نظریات خود را بیان کنند.

دختر امام موسی صدر با تأکید بر این که انسان‌ها از ابعاد و دیدگاه‌های مختلفی برخوردار هستند و به همین علت افراد مختلف نیز دیدگاه‌های گوناگونی نسبت به آنها دارند، بیان کرد: وقتی حرف و سخن جدیدی مطرح می‌شود، هرکس درباره آن تحقیق کند، در رابطه با صحت و سقم مطالب به نتیجه درست دست پیدا خواهد کرد.

ریيس مركز پژوهشي امام صدر در تهران درباره چرایی صحبت‌های مطرح شده در رابطه با امام موسی صدر اظهار داشت: ما نمی‌توانیم کسی را همیشه در یک قالب حفظ و محصور کنیم، چراکه هرکسی می‌تواند دیدگاه خود را مطرح کند.

امام موسی صدر، یار همیشگی انقلاب و امام خمینی(ره)

وی با تأکید بر این که امام موسی صدر همیشه همراه انقلاب و امام خمینی(ره) بوده‌اند، گفت: در این رابطه کافی است که به بیانات حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، دیگر انقلابیون، شخصیت‌ها و علمای حوزوی در رابطه با امام موسی صدر توجه و مراجعه شود.

ریيس مركز پژوهشي امام صدر با اشاره به حمایت‌ها و پشتیبانی‌های امام موسی صدر از انقلاب اسلامی ایران و مبارزان با رژیم طاغوت بیان کرد: برای محرز شدن ارتباط امام موسی صدر با انقلاب اسلامی و امام راحل، مراجعه به صحبت‌ها و تأیید‌های خود امام موسی صدر از انقلابیون ایرانی مانند شهید مصطفی چمران بسنده می‌کند، چراکه روشن‌کننده کارنامه امام موسی صدر به صورت کامل خواهد بود./876/ت301/س

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 9

خبرنگار: مهدی شاهی

مهدی شاهی
ارسال نظرات