۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۵۹۵۲۸۰
رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان:

ملت ونزوئلا بر کودتای آمریکا پیروز خواهند شد

ملت ونزوئلا بر کودتای آمریکا پیروز خواهند شد
رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان بیان کرد: به زودی شاهد پیروزی اراده ملت ونزوئلا بر کودتای آمریکا خواهیم بود.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان طی سخنانی بیان داشت که حکومت نجات ملی در جهت مصالح ملت لبنان قدم بر می دارد و توجهی به مصالح حزبی و طائفه ای ندارد.

وی افزود: طرح های آمریکایی – صهیونیستی در منطقه خطر جدی برای مسلمانان و اعراب دارد بنابراین بر همه مسلمانان و مسیحیان واجب است که برای مقابله با آنان متحد شوند و نقشه های شومشان را شکست دهند.

رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان اظهار داشت: با وحدت ملت لبنان، اعراب و مسلمانان می توانیم دست کشورهای استکباری را از منابع ملی خود کوتاه کنیم و اجازه انتشار فتنه در جهان را به آنان ندهیم.

وی با بیان این که مساله آزادی فلسطین یک موضوع مهم و در اولویت مسائل کشورهای عربی و اسلامی است، بیان داشت: هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به اعراب، مسلمانان و انسانیت است بنابراین کشورهای عربی و اسلامی باید از جبهه مقاومت در فلسطین و لبنان حامیت کنند زیرا آنان قدرت امت اسلامی و مدافع کرامت و حق حاکمیت کشورهای اسلامی و عرب است.

شیخ ماهر عبدالرزاق عنوان کرد: راهپیمایی های مردم فلسطین تحت عنوان «مسیر بازگشت» احساس امت اسلامی را بر می انگیزد و نشان دهنده مقاومت ملت فلسطین در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

 وی به کودتای آمریکا در ونزوئلا واکنش نشان داد و گفت: دخالت سران کاخ سفید در امور داخلی ونزوئلا موجب ناامنی و بی ثباتی در این کشور می شود. هدف ایالات متحده از چنین اقدامی سیطره بر منابع ملی ونزوئلا است. این کودتا در واقع جنگ آمریکا علیه مردم ونزوئلا است و به زودی شاهد پیروزی اراده مردم بر طرح های شوم واشنگتن هستیم همان طور که در لبنان، سوریه، عراق و یمن شکست خوردند.

وی تاکید کرد که ملت سوریه بر طرح های امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه پیروز شدند./994/ب901/ف

ارسال نظرات