۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۵۹۵۳۹۴
حجت الاسلام ذوالنور:

مسؤولان اهتمام لازم برای حل مشکلات مردم را ندارد

مسؤولان اهتمام لازم برای حل مشکلات مردم را ندارد
رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی معتقد است که دولت عزم جدی برای حل مشکلات مردم ندارد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم و رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه نهم بهمن سال ۹۷ در صحن علنی پارلمان و در تذکری شفاهی گفت: امروز در کشور و در میان مسؤولان اهتمام لازم برای حل مکشلات مردم دیده نمی‌شود، کشور انگار به حال خود رها شده است.

نماینده مردم قم در پارلمان با اشاره به مشکلات بازار محصولات پروتئینی در کشور، ابراز داشت: با آنکه گوسفند نر در گذشته دامنه قیمت گران تری داشته، اما امروز قیمت برعکس شده است که نشان از سازماندهی خاصی است چرا که می‌خواهند از نظر مسائل معیشتی و تامین مایحتاج، مردم را دچار مشکل کنند، به نظر می‌رسد عزم و اراده‌ای در برخورد با مسائل کشور وجود ندارد.

وی اظهار داشت: برخی از اطرافیان و دوستان رییس‌جمهور در حال حاضر در حال ارائه آدرس غلط هستند و از برخی تریبون‌ها موضوع رفع حصر را مطرح می‌کنند. برخی دیگر نیز آدرس غلط را برای فریب مردم می‌دهند تا نظر مردم را از مشکلات اصلی به مسائل دیگری معطوف کنند، برای مثال این افراد موضوع ورود زنان به ورزشگاه‌ها را مطرح می‌کنند.

رییس فراکسیون روحانیت با اشاره به برخی از مشکلات در کشور، عنوان داشت: در فصل سرما شاهد صف‌های طولانی برای تهیه گوشت هستیم. در کنار این مشکلات هنوز مسائلی همچون طلاق، حاشیه نشینی، بیکاری و... نیز در کشور وجود دارد.

حجت الاسلام ذوالنور در پایان گفت: اگر آقای جهانگیری اعلام کرده همه توان خود را برای حل ورود زنان به ورزشگاه‌ها به کار می‌بندد مردم هم از مسؤولان توقع دارند برای حل مشکلات اقتصادی و رفع بیکاری مثل همان موضوع تلاش‌ها افزایش یابد. /۸۵۶/پ202/ق
ارسال نظرات