۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۵۹۵۴۰۱
حجت الاسلام سالک در گفت وگو با رسا:

مسؤولان به جای حاشیه سازی به مطالبات مردم پاسخ قانع کننده دهند

مسؤولان به جای حاشیه سازی به مطالبات مردم پاسخ قانع کننده دهند
نماینده مردم اصفهان در مجلس از اظهارات حاشیه ساز دولتمردان انتقاد و تأکید کرد که به دولت به جای حاشیه سازی باید به مطالبات مردم پاسخ قانع کننده دهد.
حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان و عضو فراکسیون روحانیت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، درباره اظهارات اخیر محمود حجتی وزیر کشاورزی گفت: نوع پاسخی که آقای حجتی در رسانه ملی به مردم می‌دهد، نوعی فرار به جلو است.

وی ادامه داد: آقای حجتی و مجموعه دولت باید نیازمندی‌های مردم را تهیه و تکمیل کنند. بنده و همکارانم در جلسه‌ای که با وزیر جهاد کشاورزی داریم حتما گلایه‌های خود را نسبت به ایشان مطرح خواهیم کرد.

نایب رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این نوع بیان از دولتمردان که در قالب مصاحبه مطرح می‌شود، نگران کننده است. مردم کشور ما ۴۰ سال است که شکرگزار انقلاب اسلامی هستند و نیازی به توصیه افرادی همچون آقای حجتی ندارند.

نماینده مردم اصفهان در پارلمان تصریح کرد: مردم امروز نیاز دارند با توجه به وضعیت موجود، پاسخ قانع کننده‌ای در مقابل مطالبات خود دریافت کنند. بر همین اساس نیز مسؤولان وظیفه دارند پاسخ صحیحی به آن‌ها بدهند. /۸۵۶/ت302/ق
ارسال نظرات