۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۵۹۵۴۱۶
آیت الله طبرسی تأکید کرد؛

ضرورت شناخت مقایسه ای نسل جوان نسبت به خدمات انقلاب و گذشته

ضرورت شناخت مقایسه ای نسل جوان نسبت به خدمات انقلاب و گذشته
آیت الله طبرسی گفت: شناخت عمیق و دقیق نسل جوان نسبت به شرایط امروز کشور و مقایسه آن با گذشته سبب بیمه شدن انقلاب در برابر توطئه‌های دشمن می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست مشترک نهاد‌های زیر نظر مقام معظم رهبری در ساری، این نهاد‌ها را ظرفیت ارزشمندی برای کمک به دولت در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: باید همه توان و پتانسیل موجود در جهت رفع مشکلات و تحقق مطالبات مردم به کار گرفته شود.
 
وی با اشاره به این که بیش از ۱۲۰ نهاد باید در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عملکرد خود را به مردم ارائه بدهند، بیان داشت: مردم باید بدانند که این نهاد و ادارات در طول سال‌های اخیر چه اقداماتی انجام دادند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تعامل و ارتباط نزدیک و سازنده مسؤولان با مردم به رفع بسیاری از مشکلات کمک خواهد کرد، خاطرنشان کرد: فاصله گرفتن مسؤولان از مردم خواست و هدف دشمن است و موجب نفوذ و توطئه دشمنان علیه انقلاب خواهد شد.
 
آیت الله طبرسی با تأکید براین که مردم باید بدانند که نظام برای آن‌ها در این چهل سال چه کرده است، بیان داشت: اگر خدمات چهل ساله نظام به خوبی برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین و تشریح نشود موجب دروغ پراکنی دشمن در جامعه خواهد شد.
 
وی با اشاره به این که در کشورمان سه گروه ولایت پذیر، ولایت گریز و عده‌ای هم ولایت ستیز وجود دارند، گفت: این افتخاری برای ما است که ولایت پذیر و مطیع رهبری انقلاب هستیم و زیر چتر ولایت انجام وظیفه می‌کنیم.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز دنیا در اختیار کفر و الحاد است که با خدا مبارزه می‌کنند، بیان داشت: دشمنان نمی‌خواهند و نمی‌توانند ببینند که ملت ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی می‌دارند و همه امید آن‌ها جلوگیری از چهل ساله شدن انقلاب بود که شکست خوردند.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمن از نخستین روز پیروزی انقلاب توطئه علیه انقلاب را آغاز کرد و تلاش و نیت آن‌ها نابودی انقلاب بود، بیان داشت: با وجود همه این توطئه‌ها و نقشه‌ها انقلاب که نهال کوچکی بود توانست روی پای خود بایستد و درختی تنومند شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که امروز نسل جوان جامعه ما نیازمند شناخت بیشتر نسبت به انقلاب و شرایط گذشته کشور است، افزود: شناخت عمیق و دقیق نسل جوان نسبت به شرایط امروز کشور و مقایسه آن با گذشته سبب بیمه شدن انقلاب در برابر توطئه‌های دشمن می‌شود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات