۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۵۹۵۴۱۹
حجت‌الاسلام سلطانی خبر داد؛

برگزاری ۷۸۷ برنامه به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب در خراسان رضوی

برگزاری ۷۸۷ برنامه به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب در خراسان رضوی
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌ رضوی گفت: ۷۸۷ عنوان برنامه در ایام یوم الله فجر در استان خراسان رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام سید محمد سلطانی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی که پیش از ظهر امروز در دفتر وی صورت گرفت به تشریح برنامه های این ستاد در بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب پرداخت.

وی گفت: فعالیت‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر امسال از تیر ماه آغاز و ۲۵ کمیته تشکیل شد که جلسات متعددی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر چهلمین سالگرد انقلاب برگزار کرده‌اند.

حجت‌الاسلام سلطانی افزود: اجرای ۷۸۷ عنوان برنامه در ایام یوم الله فجر در سطح استان خراسان رضوی پیش بینی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی با اشاره به ویژه برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب، اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی، همایش مادران و دختران انقلاب، مسابقه پیامکی، میزگرد آسیب‌شناسی انقلاب در صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی، تکریم از ۴۰ استاد بسیجی حوزه علمیه، برگزاری گفتمان دینی و نشست تخصصی علمای شیعه و اهل سنت، برگزاری حلقه صالحین، برگزاری شب شعر، تهیه ۵۰۰ کمک‌هزینه جهیزیه از جمله این برنامه‌ها است.

وی به ویژه برنامه روز 12 بهمن اشاره و ابراز کرد: ویژه برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر، روز جمعه ۱۲ بهمن در میدان شهدا برگزار می شود که سخنرانی، گلباران ماکت امام خمینی(ره) و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب از جمله برنامه ها در این مراسم است.

حجت الاسلام سلطانی افزود: مراسم سخنرانی و عطرافشانی مزار شهدا در روز  پنج شنبه ۱۸ بهمن ماه در قطعه شهدای بهشت رضا(ع) از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی به ویژه برنامه 22 بهمن در استان خراسان رضوی اشاره و اظهار کرد: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در ۱۴۹ نقطه استان برگزار می شود که در مشهد نیز راهپیمایی انجام و حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی به ایراد سخن می پردازد.

وی خاطرنشان کرد: نورافشانی در چند نقطه از شهر که به همت ارتش و سپاه انجام می شود از دیگر برنامه ها در بزرگداشت باشکوه چهلمین سالگرد انقلاب است.

حجت الاسلام سلطانی به هم افزایی و همکاری نهاد ها در اجرای باشکوه جشن چهل سالگی انقلاب اشاره و ابراز کرد: بعد از تشکیل تشکیلات حوزه علمیه حضور طلاب و مدارس علمیه در مراسم های مختلف پررنگ شده که قابل تقدیر است./864/پ202/ب1

 

امیر خاکراه
ارسال نظرات