۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۵۹۵۴۲۶

چند خبر کوتاه از خراسان جنوبی

چند خبر کوتاه از خراسان جنوبی
همایش طلایه داران فاطمی، اجرای 800 برنامه در دهه فجر و برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب عناوین برخی از اخبار خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: همایش بزرگ طلایه داران فاطمی در آستانه ایام دهه فجر با حضور هزار نفر از مسؤولان هیأت‌ها، مداحان و روحانیون روز پنج‌شنبه 11 بهمن ماه جاری در محل مصلی(هیأت ابوالفضلی) بیرجند با سخنرانی رییس سابق اوقاف و امور خیریه کشور و مداحی مرتضی طاهری برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمد رضایی، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی و رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل به پیروزی رسید.

اجرای 800 عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در خراسان جنوبی

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: 800 عنوان برنامه همزمان با ایام الله ده فجر امسال در استان اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار، امروز 9 بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: وحدت و انسجام مردم یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه امام راحل به مردم اعتماد و ایمان داشتند و این سبب پیروزی انقلاب اسلامی شده است، گفت: امام خمینی(ره) راه درستی را انتخاب کردند که راه ایشان راه اهل بیت(ع) و قرآن بود.

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در بیرجند گشایش می‌یابد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در دهم بهمن ماه جاری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیرجند خبر داد.

ناصر نبی‌زاده، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۱۱۰ غرفه در بیرجند گشایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از دهم بهمن ماه آغاز لغایت چهاردهم ماه جاری ادامه خواهد داشت، افزود: در این نمایشگاه سعی کرده‌ایم بیشترین تأثیر و کمترین هزینه را داشته باشد.

برنامه ریزی سالگرد انقلاب در آیسک

در جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، حجت الاسلام رادمرد، امام جمعه آیسک در سخنانی با اشاره به اهمیت بیان نعمت های خدا و شکرگزاری آن گفت: نعمت ولایت، از بزرگ ترین نعمت هاست و در دهه فجر باید موضوع قدرشناسی از نعمت بزرگ انقلاب را گسترش دهیم.

در این جلسه برازنده بخشدار آیسک بر دعوت از روانشناسان و مشاوران خانواده برای تعمیم روابط والدین و فرزندان و استادان کارآفرینی برای آموزش مردم در برنامه های دهه فجر تاکید کرد.

بنابراین گزارش، در این جلسه روند اجرایی و برنامه های پیشنهادی کمیته ها جمع بندی و برنامه ریزی لازم برای اجرای آن در دهه مبارک فجر انجام شد./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات