۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۵۹۵۴۴۴

نگاهی به خدمات آیت الله مکارم شیرازی در مناطق محروم کشور

نگاهی به خدمات آیت الله مکارم شیرازی در مناطق محروم کشور
حجت الاسلام حبیبی تبار از احداث بیش از 400 مسجد و 200 حمام، غسالخانه، دبستان و حوزه علمیه در مناطق محروم به همت حضرت آیت الله مکارم خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین حبیبی تبار رئیس امور مناطق محروم دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار مبلغین اعزامی ایام فاطمیه با حضرت آیت الله مکارم شیرازی که در مدرسه امام امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: بحث اعزام مبلغ به مناطق محروم این دفتر از سال 1376 کار خود را آغاز کرده است.

وی با بیان این که دشمنان برای خراب کردن افکار مردم به ویژه جوانان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند، افزود: با توجه به این که در مناطق آسیب پذیر وهابی ها میدان زیادی برای تاخت و تاز پیدا می کردند تبلیغ در این مناطق از اهمیت زیادی برخوردار است.

حجت الاسلام حبیبی تبار افزود: همچنین افراد متدین و ائمه جمعه تقاضا هایی برای اعزام مبلغ داشتند، از این رو این کار صورت گرفت و امیدواریم روزی بتوانیم خدمات عظیم مراجع را به مردم عرضه کنیم.

وی تصریح کرد: تا کنون به همت مرجعیت بزرگوار حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مناطق محروم بیش از 400 مسجد احداث شده و حدود 178 مسجد نیز تکمیل شده است که این خدمات همچنان ادامه دارد که حقیقتا خدماتی گرانقدر به شمار می رود.

رییس مرکز تخصصی کلام مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) تجهیز کتابخانه و توزیع مواد غدایی و پوشاک در مناطق محروم را بخشی از خدمات دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی به مناطق محروم عنوان و خاطرنشان کرد: تا کنون 57 سرویس بهداشتی، بیش از 200 حمام و غسالخانه و دبستان و حوزه علمیه نیز در مناطق محروم احداث شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت اعزام مبلغ به مناطق محروم پرداخت و گفت: در چنین مناطقی چون نزدیک مناطق مرزری هم هستند اگر ورود نکنیم افراد معاند ورود می کنند و فرصت را از دست ما می گیرند./1330/پ202/ج

ارسال نظرات