۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۹۵۴۹۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

تقویت گفتمان انقلاب، بهترین راه برون رفت کشور از مشکلات است

تقویت گفتمان انقلاب، بهترین راه برون رفت کشور از مشکلات است
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت ترویج و تقویت گفتمان انقلاب در عرصه های مختلف کشور تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در دیدار مدیرعامل مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت با تاکید بر تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و تبیین دستاورد‌های انقلاب، اظهار داشت: طلیعه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با ایام شهادت جانسوز شهیده راه ولایت حضرت زهرا(س) فرصت بسیار ارزنده‌ای است که در خصوص ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگ اسلام به ویژه سیره و منش ایشان و درس بزرگ ولایتمداری ایشان برای امت اسلامی پرداخته شود.
 
وی با بیان این که نظام اسلامی برای رشد و تعالی بیشتر در آینده نیازمند نیروهای متعهد، متخصص و انقلابی است، گفت: امروز جمهوری اسلامی بیش از همیشه نیازمند کادرسازی نیرو‌های متخصص در حوزه دین است و دبیرستان معارف اسلامی باید در این حوزه اقدامات جهادی داشته باشد.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به اهمیت حوزه تربیت به ویژه ظرافت‌های کار تربیت دینی دانش آموزان، افزود: دبیرستان‌ها و مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا از باقیات و صالحات سازمان تبلیغات اسلامی است و این مدارس برای تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی گام‌های موثری برداشته است که ثمره این کار ارزشمند را در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه شاهد هستیم.
 
وی در ادامه به موضوع کادرسازی و تربیت نیروی متخصص در حوزه دین دبیرستان‌های معارف اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: امروز جمهوری اسلامی بیش از همیشه نیازمند کادرسازی نیرو‌های متخصص در حوزه دین است و دبیرستان معارف اسلامی باید در این حوزه اقدامات جهادی داشته باشد.
 
استاد حوزه‌ علمیه مازندران در ادامه به موفقیت‌های چشمگیر جمهوری اسلامی در طول چهل سال ایستادگی و مقاومت در برابر جبهه خصم و مستکبران عالم اشاره و خاطر نشان کرد: معارف ارزشمند و تعالی بخش قرآن کریم و اهل بیت (ع) سند افتخار جامعه اسلامی است.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی همه امکانات و ظرفیت ها برای رشد و تعالی دینی و معنوی جامعه فراهم شده است، بیان داشت: گفتمان انقلاب اسلامی که بر گرفته از ارزش ها و معارف قرآنی و دینی است باید بیش از پیش در جهان تقویت و ترویج شود.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی با بهره مندی از گفتمان قرآنی در حال تقویت نیروی گفتمانی انقلاب اسلامی است که باید برای تقویت این گفتمان همه تلاش مضاعف داشته باشیم.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران افزود: مدارس و دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرا مرکز رویش‌های جوانان و نوجوانان انقلابی است و تربیت نیرو‌های متعهد و متخصص در حوزه دین مهم‌ترین ماموریت دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات