۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۵۹۵۵۱۶
حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی:

روحانیان ارزشی و انقلابی حق بزرگی بر انقلاب دارند

روحانیان ارزشی و انقلابی حق بزرگی بر انقلاب دارند
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با بیان اینکه روحانیان ارزشی و انقلابی حق بزرگی بر انقلاب دارند، گفت: روحانیان سپاه از بهترین روحانیان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش تکریم از روحانیان بازنشسته سپاه استان تهران امروز در بقعه شیخ صدوق با حضور حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین و خانواده معظم شهید والامقام تازه تفحص شده سردار زیبرم برگزار شد.

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: به جرات می توان گفت روحانیان سپاه از بهترین روحانیان هستند.

وی افزود: فعالیت خالصانه روحانیان در سپاه که با قصد خدمت انجام می شود بسیار ارزشمند بوده و جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی با بیان اینکه روحانیان ارزشی و انقلابی حق بزرگی بر جامعه دارند، ابراز کرد: لازم است برای روحانیان سپاه تدبیری اندیشیده شود که بعد از بازنشستگی بتوانند در مساجد و نهادهای فرهنگی فعالیت کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین بیان داشت: از اقدامات خوبی که حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی امسال انجام داد تشکیل گروه مشاوره 5 نفره بود، همچنین در سال جاری ما شاهد 30 تغییر اساسی و مفید در این مجموعه بودیم تا نمایندگان ولی فقیه بتوانند با تجارب ارزنده ای که دارند در راستای تحقق اهداف انقلاب گام بردارند.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده معظم شهید تازه تفحص شده سردار زبیرم تجلیل به عمل آمد./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات