۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۵۹۵۵۳۵
با حضور مبلغان حوزوی؛

همایش طلایه‌داران فاطمی در تبریز برگزار شد

همایش طلایه‌داران فاطمی در تبریز برگزار شد
همزمان با ایام فاطمیه همایش بزرگ طلایه‌داران فاطمی با حضور روحانیان، مبلغان دینی، مداحان و شعرای مذهبی تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام‌ سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در همایش طلایه‌داران فاطمی که در سالن سرباز اسلام تبریز برگزار شد، به تشریح ابعاد شخصیتی و فضایل حضرت صدیقه طاهره(س) پرداخت و اظهار داشت: انقلاب اسلامی با الهام از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت به پیروزی رسیده است.

وی با بیان این‌که  انقلاب اسلامی ایران حلقه اتصال میان واقعه عاشورا و مهدویت است، خاطرنشان کرد: انتقال باورهای عاشورایی انقلاب به نسل جوان لازمه تداوم مسیر ایثار، جهاد و شهادت است، شهدا از اساسی‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی بودند که به برکت خون پاک آنان نظام اسلامی در عزت و اقتدار قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: دستاوردهای عظیم انقلاب در عرصه‌های‌ سیاسی، نظامی‌، استقلال، علمی، فرهنگی، هنری و ... به قدری گسترده است که وضعیت اسف‌بار دوران طاغوت قابل مقایسه با وضعیت کنونی نیست.

حجت الاسلام حسینی احیای جایگاه مساجد، هیأت‌های مذهبی، حوزه های علمیه و گسترش تبلیغات دینی و مذهبی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: مردم سالاری دینی با پیروزی انقلاب اسلامی تحقق عینی یافت و امروز شاهد عزت بین‌المللی و آزادی معنوی انقلاب اسلامی هستیم.

وی با اشاره به هجمه‌های گسترده دشمنان علیه انقلاب اسلامی اظهار داشت: تنها دلیل دشمنی استکبار با نظام اسلامی ایران، مبنای دینی نظام اسلامی و باورهای اعتقادی و شیعی ملت ایران است، عدم موفقیت انقلاب‌های دیگر، مانند انقلاب الجزایر، نیز تفاوت در اهداف و آرمان‌های آن ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب قرآن و اهل‌بیت است و اهداف و آرمان‌های آن نیز مطابق با دستورات اسلام است، گفت: ملت ایران در شرایط اقتصادی کشور و بحران معیشتی همچنان ‌پای آرمان‌ها و باورهای انقلابی خود ایستاده‌اند و رسالت امروز مسؤولان رسیدگی به وضعیت مردم است./935/پ203/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات