۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۵۹۵۵۴۱
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

عدم اختصاص بودجه کافی دولت به بخش سلامت، کمک خیرین را بیش از پیش طلب می کند

عدم اختصاص بودجه کافی دولت به بخش سلامت، کمک خیرین را بیش از پیش طلب می کند
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: با توجه به عدم اختصاص بودجه کافی به بخش سلامت از سوی دولت، همت و کمک خیرین در موضوع سلامت بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد با حضور در بیمارستان آیت الله کاشانی ضمن افتتاح آی سی یوجراحی مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی از بخش های مختلف وساختمان توسعه اورژانس واتاق های عمل مرکز و از خیرین عرصه سلامت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در حاشیه افتتاح آی سی یو جراحی مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی گفت: با توجه به اینکه قبلا نیز از این بیمارستان بازدید کرده بودم، توسعه و بازسازی این بیمارستان بسیار چشم گیر بود.

وی افرود: بعضی از قسمتهای بیمارستان به صورت کامل از سوی خیرین ساخته شده بود که همت بلند و فعالیت خرین در ارتقا و کمک به سلامت شهروندان جای خرسندی است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به آمار بالای فعالیت و کمکهای خیرین در حوزه سلامت در استان اصفهان افزود: با توجه به عدم اختصاص بودجه کافی به بخش سلامت توسط دولت، همت و کمک خیرین در موضوع سلامت بسیار مهم است.

وی با قدردانی از نگاه ویژه خیران به سلامت جامعه اسلامی با توجه به نیاز مراکز درمانی به برخی دستگاه های پزشکی خواستار کمکهای بیش از پیش خیران در این بخش شد.

گفتنی است آی سی یو جراحی مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی که به همت ریاست مرکز دکتر رستگار توسط خیر ارجمند آقای ابوالفضل فرقانی تجهیز شده بود با حضور آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به بهره برداری رسید./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات